FANDOM

Harry Potter Wiki (skrócone logo)
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w grze mobilnej Fantastic Beasts: Cases from the Wizarding World, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.

Sage Bragnamszkocki czarodziej nieznanego statusu krwi, który pomagał Departamentowi Kontroli Nad Magicznymi Stworzeniami w rozwiązywaniu przypadków związanych z magicznymi zwierzętami[1]. Był historykiem magii specjalizującym się w badaniu artefaktów i run.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Sage Bragnam urodził się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie w Szkocji. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivandera.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału najprawdopodobniej zdecydowała się go przydzielić do Ravenclawu[2].

Ciekawostka Edytuj

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Gameplay
  2. W jego biurze znajdował się krawat w barwach Ravenclawu.
  3. Fantastic Beasts: Cases from the Wizarding World – zagadka 5, Trouble Brewing