FANDOM

Sceny wycięte z filmu Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć — w trakcie kręcenia filmu Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć powstało wiele scen, które podczas postprodukcji zostały wycięte, przez co nie trafiły na ekrany.

Wycięte sceny Edytuj

Widłowąż Edytuj

FANTASTIC BEASTS AND WHERE TO FIND THEM Deleted Scene - The Runespoor (2016) Movie HD

Kiedy Jacob Kowalski wszedł po raz pierwszy do walizki Newtona i spacerował po zawartości pomagając karmić zwierzęta znalazł jaskinię, która rozszerzyła się gdy do niej wszedł, co nieco go zszokowało. Newton wyjaśnił mu wtedy, że zajmuje się magicznymi stworzeniami by je poznać i lepiej chronić. Wtedy Jacob zobaczył wiszącego na stalaktycie jaskini małego widłowęża, ale zajęty rozmową nie zauważył, że za nim z mroku wyłonił się drugi, olbrzymich rozmiarów, bardzo zainteresowany niemagiem. Dostrzegł to Newton, który natychmiast wyszedł z jaskini, a Jacob ruszył za nim unikając zagrożenia.

Demimoz Edytuj

Fantastic Beasts And Where To Find Them Exclusive deleted scene of Demiguise

Newton, Jacob, Tina i Queenie przybyli do domu towarowego szukając demimoza o imieniu Dougal. Zobaczyli go przy przewróconym manekinie i natychmiast ruszyli w jego stronę, ale stworzenie zdążyło uciec. Tina podeszła do manekina, prawdopodobnie obawiając się, że zobaczy ludzkie ciało, ale odetchnęła z ulga. Wtedy Newton opisał jej zdolności przewidywania przyszłości demimoza. Stworzenie obserwowało to z półki nad nimi i nagle oczy mu się zaświeciły na niebiesko. Dougal zobaczył wtedy wizję jak Newton rzuca w niego zaklęcie, więc natychmiast uciekł z kryjówki. Wizja się ziściła, Newton zobaczył ruch i rzucił czar, ale Dougala dawno tam nie było. Demimoz spanikowany ruszył przez półki, zrzucając z nich paczki, aż na drodze stanął mu Jacob. Stworzenie powaliło niemaga, a następnie przeciągnęło przez podłogę, aż mężczyzna go puścił wpadając w stertę przedmiotów, a Dougal uciekł na poddasze budynku.

Pieśń Ilvermorny Edytuj

Fantastic Beasts and Where to Find Them 'Ilvermorny School Song' Deleted Scene Blu-Ray DVD 2017

Po złapaniu demimoza i żmijoptaka Newt, Jacob, Tina i Queenie weszli do walizki. W trakcie licznych rozmów poruszono temat szkół magicznych. Jacoba zdziwiło istnienie takich instytucji, a wtedy Queenie stwierdziła, że najlepszą szkołą magii jest Ilvermorny, a wtedy Newt zaprzeczył, twierdząc, że według niego najlepszy jest Hogwart. Queenie powtórzyła nazwę brytyjskiej szkoły, przekręcając ją i zaczęła wraz z Tiną śpiewać pieśń Ilvermorny. Jacob, Newton i znajdujące się w pobliżu zwierzęta wsłuchiwały się w śpiew, a gdy siostry skończyły, nawet żmijoptaki zaczęły klaskać skrzydełkami.

Błędy i wycięte sceny w serii Harry Potter

Błędy w książkach Kamień FilozoficznyKomnata Tajemnicwięzień AzkabanuCzara OgniaZakon FeniksaKsiążę PółkrwiInsygnia Śmierci
Błędy w filmach Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźćKamień FilozoficznyKomnata Tajemnicwięzień AzkabanuCzara OgniaZakon FeniksaKsiążę PółkrwiInsygnia Śmierci cz.IInsygnia Śmierci cz.II
Wycięte sceny z filmów Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźćKamień FiozoficznyKomnata Tajemnicwięzień Azkabanu