FANDOM

Wiki Treści na tej stronie zostały oparte na twórczości fanów, dlatego nie należą do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze. Wiki
IT IS MADE BY FANS. FOR FANS
— Wstęp do filmu[1]

Severus Snape i Huncwoci - Harry Potter Prequel (ang. Severus Snape and the Marauders - Harry Potter Prequel) — fanowski film fantasy non-profit stworzony przez Broad Strokes Productions.

Informacje Edytuj

  • Polski tytuł: Severus Snape i Huncwoci - Harry Potter Prequel
  • Oryginalny tytuł: Severus Snape and the Marauders - Harry Potter Prequel
  • Gatunek filmu: fantasy, fanmade
  • Kraj: Stany Zjednoczone
  • Data premiery: 1 marca 2016 r.
  • Czas trwania: 26 min
  • Reżyseria i scenariusz: Justin Zagri
  • Główne role: Mick Ignis, Garrett Schweighauser, Dani Jae
  • Muzyka: Alexander Arntzen
  • Zdjęcia: John Hafner
  • Produkcja: Liana Minassian
  • Dystrybucja: Broad Strokes Productions
  • Język: angielski

Zarys fabuły Edytuj

Historia dzieje w 1978. Ojciec Harry'ego PotteraJames ukończył naukę w Hogwarcie. Świętuje on ten fakt w barze wraz z Syriuszem, Remusem oraz Peterem. Po krótkiej rozmowie James zauważa, że w barze przebywa również Severus Snape, którego bardzo nie lubi i z którym rywalizuje o względy Lily Evans, czarownicy pochodzącej z mugolskiej rodziny. Rogacz namawia kolegów aby podokuczać trochę Snape'owi. Po krótkiej przepychance Huncwoci oraz Snape zostają wyrzuceni z baru. Z tego powodu wspólnie teleportują się oni w inne miejsce, aby tam załatwić swoje porachunki. Rozpoczyna się pojedynek między Jamesem a Severusem, do którego po chwili dołączają jednak koledzy tego pierwszego. Walka zostaje wygrana przez Snape'a, który jest bliski rzucenia zaklęcia uśmiercającego w kierunku Pottera, jednak w ostatniej chwili pojawia się Lily, która go od tego powstrzymuje.

Po tym wszystkim Severus Snape przychodzi ponownie do baru, gdzie miało miejsce całe zajście. Po chwili dosiada się do niego tajemnicza zakapturzona osoba, która proponuje mu wstąpienie w szeregi śmierciożerców. Na sam koniec filmu okazuje się, że tą postacią jest sam Lord Voldemort.

Ciekawostki Edytuj

  • Do filmu został stworzony polski dubbing, za która odpowiedzialna jest grupa NanoKarrin[2].
  • Film nakręcono w Los Angeles i Santa Clarita (Kalifornia, USA).
  • Obrazy w barze przedstawiają sceny z filmu „The Greater Good” opowiadającego o historii rodziny Dumbledorów i nakręconego przez tych samych twórców.

Przypisy