FANDOM

Wiki Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w grze Fantastic Beasts: Cases from the Wizarding World, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze. Wiki

Silas Crumpczarodziej czystej krwi lub półkrwi[1]. Był drobnym przestępcą, który unikał ujęcia przez oficera Cerberusa Langarma z Departamentu Przestrzegania Prawa Czarodziejów.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Crump urodził się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. Gdy skończył jedenaście lat, otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, zapraszający go do nauki w magicznej placówce. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Nie wiadomo, czy odziedziczył różdżkę, czy zakupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w ceremonii przydziału, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała się przydzielić Silasa do Slytherinu.

Późniejsze życie Edytuj

Silas po zakończeniu nauki stał się drobnym przestępcą, który unikał schwytania przez oficera Cerberusa Langarma z Departamentu Przestrzegania Prawa Czarodziejów. Jedną z jego kryjówek w czasie ukrywania się był wynajęty pokój w Dziurawym Kotle. Ostatecznie nigdy nie został złapany na gorącym uczynku[2]. W pewnym momencie swojego życia został ugryziony przez wilkołaka.

Własności Edytuj

  • Szalik w barwach Slytherinu – przedmiot znajdował się w jego pokoju pokoju, który wynajmował.
  • Flaga Armat z Chudley – flaga wisiała nad jego łóżkiem w wynajmowanym pokoju.
  • Zamykany pas – przedmiot ten znalazł w kanalizacji w Londynie. Używał go do związywania się podczas pełni księżyca, aby opanować skutki przemiany w wilkołaka.

Ciekawostki Edytuj

  • Silas był prawdopodobnie fanem Armat z Chudley, skoro miał powieszoną ich flagę w pokoju.
  • Crump był niezarejestrowanym wilkołakiem[3].

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Jeśli należał do Slytherinu, to nie mógł być mugolakiem.
  2. Fantastic Beasts: Cases from the Wizarding World - Sprawa 6: A Filthy Business, Akt 1