FANDOM

Disambig-icon Ten artykuł dotyczy ucznia Hufflepuffu. Zobacz też: inne osoby o tym nazwisku.

Stebbins (ur. 1979 r.) — czarodziej nieznanego statusu krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której został przydzielony do Hufflepuffu. Spotykał się z uczennicą Ravenclawu, S. Fawcett.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Stebbins urodził się w rodzinie nieznanego statusu krwi, około 1979 roku. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich lub w Irlandii. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Stebbinsa do Hufflepuffu.

1994-1995 rok Edytuj

W 1995 roku Stebbins wymknął się z Hogwartu na randkę z S. Fawcett. Jeździli hogwardzką karetą. Gdy wyszli z pojazdu, przyłapał ich Snape i kazał udać się do pokoi wspólnych. Obu ukarał utratą 10 punktów dla ich domów.

Występowanie Edytuj