FANDOM

Stephen Cornfoot (ur. 1979 lub 1980 roku) — czarodziej czystej krwi. W latach 1991-1998 uczęszczał do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie został przydzielony do Ravenclawu lub Hufflepuffu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Stephen Cornfoot urodził się w rodzinie czystej krwi – Cram, w 1979 bądź 1980 roku. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września 1991 roku razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Stephena do Ravenclawu lub Hufflepuffu.

Za kulisami Edytuj

  • Stephen Cornfoot był jednym z uczniów, którzy zostali zapisani przez J. K. Rowling w jej notatkach przed napisaniem serii, jednak nigdy nie wystąpił w serii książek ani filmów. W początkowych szkicach Cornfoot był Krukonem, a Michael Corner i Anthony Goldstein Puchonami. Dwójka ta została jednak przeniesiona do Ravenclawu, natomiast wiedząc, że w 1991 roku do każdego domu przydzielono pięć dziewczynek i pięciu chłopców, dwóch chłopców musiało być przeniesionych do Hufflepuffu. Możliwe, że wśród nich był Stephen Cornfoot.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Światowo-ekskluzywny wywiad z Joanne Kathleen Rowling.