FANDOM

Harry Potter Wiki (skrócone logo)

Stewart (ur. 1981 r. lub wcześniej) — czarodziej nieznanego statusu krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której został przydzielony do Gryffindoru.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Stewart urodził się w rodzinie nieznanego statusu krwi, w 1981 roku bądź wcześniej. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie w Wielkiej Brytanii bądź Irlandii. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Stewarta do Gryffindoru.

1992/1993 rok Edytuj

W 1992 roku, tym samym, w którym została otwarta Komnata Tajemnic, Stewart był członkiem klubu pojedynków i znajdował się na szóstym miejscu w rankingu najlepiej walczących.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiał urodzić się w tym okresie, aby uczęszczać do szkoły w roku szkolnym 1992/1993.