FANDOM

Szopa w walizce Newtona Skamandera (ang. Newton Scamander's shed) — mała, drewniana pracownia, która znajdowała się na środku wnętrza zaczarowanej walizki Newtona Skamandera. Otoczona była magicznymi wybiegami dla zwierząt badanych i pielęgnowanych przez właściciela walizki.

W serii Edytuj

W grudniu 1926 roku Newton Skamander przyprowadził do szopy niemaga, Jacoba Kowalskiego, który został ukąszony przez szczuroszczeta. Newt korzystając z ze swoich zbirów przygotował lekarstwo dla Jacoba. Następnie oboje przeszli do pozostałej części walizki aby zająć się zwierzętami[1].

Później, tego samego dnia oboje wrócili do walizki, po zakończeniu poszukiwań magicznych zwierząt, które uciekły Newtowi i rozbiegły się po Nowym Jorku. Tym razem wraz z nimi do środka weszły także Tina i Queenie Goldstein. W trakcie pobytu w walizce Queewnie zwróciła uwagę na fotografię Lety Lestrange, znajdującą się w szopie, Newt jednak nie chciał o niej rozmawiać[2].

Opis Edytuj

WalizkaWnętrze

Wnętrze szopy.

Wnętrze szopy było pełne rzeczy potrzebnych Newtonowi, takich jak takich jak butelki, słoje, liny, siatki, rośliny doniczkowe, mapy (między innymi Mappa Mundi), karma dla zwierząt oraz apteczka pełna pigułek, strzykawek i fiolek. Stało tam również łóżko polowe, biurko z maszyną do szycia, przy którym Newt pracował, półki, szafki z szufladami i schody prowadzące do wyjścia z walizki[1].

Drugim wyjściem z szopy były drzwi, prowadzące do rezerwatu i pozostałych zakamarków walizki.

Występowanie Edytuj

Przypisy