FANDOM

Harry Potter Wiki (skrócone logo)

Tamsin Applebeeczarownica nieznanego statusu krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której została przydzielona do Hufflepuffu. Grała w domowej drużynie quidditcha na pozycji ścigającego w roku szkolnym 1993/1994, kiedy kapitanem był Cedrik Diggory.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Tamsin Applebee urodziła się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Applebee, w drugiej połowie XX wieku. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Tamsin do Hufflepuffu.

W pewnym okresie edukacji została przyjęta do domowej drużyny quidditcha swojego domu. Grała na pozycji ścigającego w roku szkolnym 1993–1994, kiedy kapitanem drużyny był Cedrik Diggory.

Występowanie Edytuj