Harry Potter Wiki (skrócone logo).png
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w parku tematycznym, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.

Tanner Van Burmczarodziej nieznanego statusu krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie został przydzielony do Gryffindoru.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Wczesne życie[edytuj | edytuj kod]

Tanner Van Burm urodził się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Van Burm. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie[edytuj | edytuj kod]

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej oraz Ceremonii przydziału, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Tannera do Gryffindoru.

Tanner zapisał się na trening quidditcha, odbywający się o 7:00 w czwartek wieczorem. Zrobił to, zapisując swoje imię na liście, wiszącej w pokoju wspólnym Gryffindoru[2].

Etymologia[edytuj | edytuj kod]

Imię Tanner pochodzi od angielskiego nazwiska, znaczącego ten, który pali skóry.

Występowanie[edytuj | edytuj kod]

Przypisy