The Archive of Magic: The Film Wizardry of Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald — książka, w której opisane zostały kulisy filmu Fantastyczne zwierzęta: Zbrodnie Grindelwalda.

Oficjalne streszczenie[edytuj | edytuj kod]

Newt, Tina, Queenie i Jacob, bohaterowie znani już z Fantastycznych zwierząt i jak je znaleźć, powracają! W The Archive of Magic, w ekscytującej oraz pełnej szczegółów książce na temat filmu Fantastyczne zwierzęta: Zbrodnie Grindelwalda, czytelnicy są przenoszeni za kulisy czarodziejskiego świata J.K. Rowling, aby móc z bliska przyjrzeć się Newtowi Skamanderowi, Albusowi Dumbledore'owi oraz Nicolasowi Flamelowi, którzy walczą ze złymi mocami Gellerta Grindelwalda, jednego z najpotężniejszych czarnoksiężników na świecie. Książka pełna jest tajemnic kręcenia filmu, zdjęć zza kulis oraz opowieści obsady i ekipy. Dodatkowo ten skarbiec pamiątek zawiera również kilka wyjmowanych kopii rekwizytów i innych materiałów z filmu, a także kilka realistycznych efektów specjalnych, które zapewniają czytelnikowi naprawdę fantastyczne wrażenia.

Książka posiada oficjalną licencję Warner Bros. i zawiera w sobie liczne projekty firmy Mina Lima Design, która stała za rekwizytami do serii filmów Fantastyczne zwierzęta i Harry Potter, przez co to kompendium powinien zakupić każdy fan czarodziejskiego świata i kinoman w każdym wieku.

de2:Das magische Archiv: Der filmische Zauber von Phantastische Tierwesen: Grindelwalds Verbrechen