FANDOM

Theodard Fontaineamerykański czarodziej nieznanego statusu krwi, będący jednym z oryginalnej dwunastki aurorów ze Stanów Zjednoczonych. On i Charity Wilkinson byli jedynymi, którzy dożyli sędziwego wieku. Był przodkiem Agilberta Fontaine'a, dyrektora Szkoły Magii i Czarodziejstwa Ilvermorny[1].

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Theodard Fontaine urodził się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Fontaine, prawdopodobnie w XVII wieku. Razem z rodziną mieszkał w Stanach Zjednoczonych. W pewnym okresie życia otrzymał informację, że został przyjęty do szkoły magii.

Nauka w szkole magii Edytuj

Pierwszego września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał najprawdopodobniej do Szkoły Magii i Czarodziejstwa Ilvermorny, w której został przydzielony do jednego z czterech domów – Rogatego Węża, Pukwudgie, Gromoptaka lub Wampusa. Nauka w szkole magii nie przynosiła mu większych problemów. Uzyskiwał wysokie wyniki z eliksirów i obrony przed czarną magią. Również pozostałe przedmioty zdał na wysokie oceny[2].

Praca w Magicznym Kongresie USA Edytuj

Jakiś czas po ukończeniu szkoły przygotowywał się do pracy w Magicznym Kongresie Stanów Zjednoczonych Ameryki. W pewnym okresie życia spełnił wszystkie wymagania, został aurorem i zdobył wysoką pozycję w Magicznym Kongresie. Pod koniec XVII wieku w Stanach Zjednoczonych działali Czyściciele. Byli to brutalni czarodzieje, torturujący, zabijający i handlujący innymi magicznymi ludźmi. By się z nimi uporać, ówczesny przewodniczący MACUSY, Josiah Jackson, stworzył grupę potężnych i wytrenowanych czarodziejów – oryginalną dwunastkę aurorów. Został do niej wcielony także Theodard Fontaine, który przez kolejne lata poszukiwał, łapał i stawiał przed sądem Czyścicieli.

Późniejsze życie Edytuj

Po przejściu na emeryturę prowadził spokojne życie, dożywając sędziwego wieku.

Ciekawostki Edytuj

  • Jedynym znanym członkiem rodziny Theodarda był jego potomek – Agilbert Fontaine.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. PottermoreThe Magical Congress of the United States of America (MACUSA)
  2. Osoby zainteresowane posadą aurora muszą mieć bardzo dobre wyniki szkolne, a także zdane minimum pięć egzaminów na ocenę Powyżej Oczekiwań lub Wybitny.