FANDOM

Thomas Paley (ur. 1982 r. lub wcześniej) — czarodziej o nieznanym statusie krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie został przydzielony do Gryffindoru.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Thomas Paley urodził się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Paley. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej oraz ceremonii przydziału, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Thomasa do Gryffindoru.

1993-1994 rok Edytuj

Był widziany spacerujący po szkole w roku szkolnym 19931994.

1996-1997 rok Edytuj

W roku szkolnym 19961997 można go było znaleźć na Wiadukcie, gdzie spędzał czas z Terrence'em Fogartym. Powiedział Harry'emu Potterowi, że chciałby dostać nową miotłę i że jest fatalny z eliksirów.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiał się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w roku szkolnym 19931994.
  2. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J.K. Rowling
  3. Harry Potter i więzień Azkabanu (gra) (tylko w wersji na PlayStation 2)