• Michnar
    Michnar zamknął ten wątek, ponieważ:
    stare
    07:07, lip 29, 2013

    Konkurs wygrywa Animagia z artykułem Minerwa McGonagall. Gratulacje!

      Wczytuję edytor...
    • Gratuluje Animagia! :)

        Wczytuję edytor...
    • Brawo :) Naprawdę dobra robota! Będzie druga edycja? Jakby co biorę Jamesa Pottera ;)

        Wczytuję edytor...
    • Jupi! Dziękuję, bardzo się cieszę :)

        Wczytuję edytor...
    • Oczywiście, że będzie, od razu możecie zgłaszać propozycje :D

        Wczytuję edytor...
    • Pomyślałam sobie, że może teraz warto by wziąć pod opiekę artykuły innej kategorii (np. aktorzy, zwierzęta, rośliny, przedmioty itp - do uzgodnienia). Artykuły te także w wielu przypadkach wymagają poprawy, nieraz nawet dużo większej niż postacie. Oczywiście najlepiej by było ustalić jedną kategorię dla wszystkich w danym miesiącu, aby było sprawiedliwie. Co sądzicie?

        Wczytuję edytor...
    • Aktorzy są dość dobrze zrobieni, zwierzęta są z FZiJJZ, rośliny - słaby temat

      Przedmioty - to może być, oraz miejsca, wydaje mi się, że najwięcej można o nich powiedzieć.

      Nie wiem ja jak na razie jasnego zdania nie mam, poczekam na dalszy przebieg dyskusjii :D, ale chyba każdy powinien sobie wybrać taki artykuł jaki chce. Przecież w tym liczy się jakość. Przecież artykuł o Minerwie był najkrótszy z proponowanych, a jednak najlepszy treściowo. 

        Wczytuję edytor...
    • Jasne, zawsze jestem bardziej za jakością ;) I właśnie dlatego myślę, że fajnie by było, aby i inne artykuły miały swoją kuratelę, dzięki czemu będą lepsze nie tylko pod względem ilości treści, ale stylistyki, gramatyki itepe.

      Chciałam tylko zwrócić uwagę także na inne artykuły, nie tylko te opisujące postacie. Na pewno zadanie będzie trudniejsze, ale czemu go nie podjąć?

      Jeśli większość użytkowników nie będzie za pomysłem, aby poprawiać artykuły z danej kategorii w miesiącu, to chociaż nie ograniczajmy jej, aby w przyszłych miesiącach nie tylko postacie były doprcowywane :)

        Wczytuję edytor...
    • Według mnie najlepiej będzie jeśli ustalimy powtarzający się cykl artykułów do rozbudowania, np.

      styczeń - postać     luty - przedmiot       marzec - miejce      kwiecień - znowu postać itd.

      Najtrudniejszym wyzwaniem byłyby chyba miejsca. Jest ich gdzieś z 60 w tej kategorii, a myśle, że co miesiąc zgłaszałoby się przynajmniej 10 osób. A zaznacze, że połowa z nich to arty typu pokój Dudleya, gabinet Snape'a itd. itp. 

      Na ten miesiąc proponuje magiczne przedmioty. Jest ich dość dużo, wiele niedopracowanych.

        Wczytuję edytor...
    • Może jeszcze zaklęcia, ale według mnie nie ma w nich co za bardzo rozbudowywać. 

        Wczytuję edytor...
    • Jeżeli chodzi o zaklęcia - to bardziej ilość, bo oprócz opisu nie ma co o nich pisać, ewentualnie kiedy w serii były użyte.

      Moim zdaniem tak: na 12 miesięcy ok. 7-8 to konkursy na postacie, a pozostałe na inne rzeczy. Tak chyba będzie najlepiej. W miesiącu lipcu w ramach artykułu sierpnia możemy rozbudowywać miejsca. Tak na prawdę rozbudowany jest Hogwart, a tyle jeszcze popularnych miejsc jak Hogsmeade. Zgadzacie się?

        Wczytuję edytor...
    • Ok.

        Wczytuję edytor...
    • Ja też jestem za :)

        Wczytuję edytor...
    • Dobra, biorę Norę :)

        Wczytuję edytor...
    • To napisz to w tym nowym wątku, specjalnie po to stworzonym :D

        Wczytuję edytor...
    • No wiem, już to zrobiłam. Po prostu wcześniej nie zauważyłam. ;)

        Wczytuję edytor...
Daj okejkę tej wiadomości
Przyznano okejkę tej wiadomości!
Zobacz kto dał okejkę tej wiadomości
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.