FANDOM

Wakacje w 1994 — trzecie wakacje Harry'ego Pottera jako czarodzieja i czwarte w ogóle pokazane w serii.

Stadion

Stadion Mistrzostw Świata w Quidditchu

Przebieg Edytuj

Harry ma sen, w którym śni mu się, że Voldemort zabija jakiegoś starca (Franka Bryce). Budzi się zlany potem i z bolącą blizną. Postanawia napisać list do Syriusza, że boli go blizna. W międzyczasie Harry przypomina sobie cały początek wakacji.

Gdy Harry rano schodzi do kuchni na śniadanie Dursleyowie mają posępne miny, z racji tego, że Dudley po powrocie z wakacji musiał przejść na dietę, bowiem dostawcy ubrań nie tylko już nie mieli ubrań w jego rozmiarze, ale także co opisała szkolna pielęgniarka – osiągnął on rozmiary młodej orki. W pewnym momencie do drzwi dzwoni listonosz, który ma list dla Harry'ego od Molly Weasley zapraszający młodego Pottera na wakacje do Nory. Wuj Vernon, który od listonosza odebrał list, nie jest tym zachwycony, bo pani Weasley nakleiła bardzo dużo znaczków. Na początku opiekun Harry'ego nie jest chętny, by pozwolić mu na wyjazd na Mistrzostwa Świata w Quidditchu, zmienia jednak zdanie po tym, gdy Harry szantażuje go, że doniesie o wszystkim Syriuszowi. Po Harry'ego zjawiają się Weasleyowie.

Po pojawieniu się Mrocznego Znaku, w 1994 Harry i Weasleyowie już z samego rana deportują się do Nory. Pani Weasley zakupuje Ronowi i Harry'emu szaty wyjściowe, przy czym szata Rona kupiona była w lumpeksie. Poza rewelacjami Rity Skeeter do końca wakacji nic szczególnego się nie zdarzyło.

Zobacz też Edytuj

Występowanie Edytuj

Poprzednik
Wakacje w 1993
Wakacje Następca
Wakacje w 1995