FANDOM

Yutaka Amano (ur. 1982 r. lub wcześniej) — czarodziej nieznanego statusu krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której został przydzielony do Ravenclawu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Yutaka Amano urodził się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Amano, około 1982 roku. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie w Wielkiej Brytanii bądź Irlandii. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Yutaka do Ravenclawu.

1993/1994 rok Edytuj

Był widziany spacerujący po szkole w roku szkolnym 1993/1994.

Za kulisami Edytuj

Etymologia Edytuj

Yutaka (ゆたか, ユタカ) jest popularnym japońskim imieniem męskim. W zależności od sposobu zapisania znakami kanji może znaczyć bogaty, dostatek, wrażliwość, odpoczynek, płodny, ciepło.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiał się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w roku szkolnym 1993/1994.