FANDOM

Zara Valli (ur. 1982 r. lub wcześniej) — czarownica o nieznanym statusie krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie została przydzielona do Hufflepuffu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Zara Valli urodziła się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Valli, w 1982 roku lub wcześniej. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivandera.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Zarę do Hufflepuffu.

1993/1994 rok Edytuj

Była widziana w szkole w roku szkolnym 1993/1994.

1996/1997 rok Edytuj

Pierwszego dnia roku szkolnego 1996/1997 musiała iść do biblioteki, aby znaleźć materiał na piętnastocalowy esej na Zaklęcia. W bibliotece zgodziła się dać Harry'emu Potterowi trochę Moondew w zamian za dwa gargulki. Jeszcze w tym roku można było ją znaleźć na wiadukcie, gdzie wymieniała gargulki na eliksiry.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiała się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w roku szkolnym 1993/1994.
  2. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J.K. Rowling