Kanlı Baron

Kanlı Baron harry potter zamanında Hogwarts’a giden ve Slytherin binasına seçilen bir öğrencidir.

Hogwarts Rowena Ravenclaw'ın kızı Helena Ravenclaw'a aşık olur, ama Helena aşkına karşılık vermez. Rowena tarafından Arnavutluk’a Helena Ravenclaw'ı bulmaya gönderilir ancak Helena onunla dönmeyi reddedince sinirlenip onu öldürüp, sonra ne yaptığını fark edip pişman olunca aynı bıçakla kendini öldürerek intihar etmiştir.

Öldükten sonra Slytherin binasının hayaleti olarak Hogwarts Cadılık ve Büyücülük okulunda yaşamaya devam etmiştir. Hâlâ Helena’nın kanıyla kaplı olduğu için “Kanlı Baron” ünvanını almıştır.

Helena Ravenclaw

Doğum günü: 982’den önce
Ölüm günü: 996 ve 1000 arası

Helena Ravenclaw, (ya da en zeki) bir cadı ve Rowena Ravenclaw’ın kızıydı. Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu’nda eğitim gördü ve Ravenclaw binasına yerleştirildi çünkü gerçekten çok zekiydi.

Eğitimine başladıktan sonra bir nokta Helena annesinin diademini çaldı ve Arnavutluk’a yerleşti. Rowena hasta olunca kızını son bir kez görme isteğiyle arkasından onu bulup geri getirmesi için Kanlı Baron’u gönderdi. Kanlı Baron Helena onunla gelmeyi reddedince sinirlenip onu öldürdü ve daha sonra aynı bıçakla kendini öldürdü. yaptığının pişmanlığıyla intihar etti.

Öldükten sonra Ravenclaw hayaleti olarak Hogwarts’a geri döndü.

Şişman Keşiş

249px-Fat friar hpps.jpg

Doğum günü: 982’den sonra Şişman Keşiş
Ölüm günü: 1988’den önce

Şişman Keşiş Hogwarts’a gitmiş ve Hufflepuff binasına yerleştirilmiş bir öğrencidir. Şen bir adamdır ve yaşarken hayatını dinine adamıştır.

Kilise, köylülerin frengisini sadece onları bir çubukla şişlemesiyle iyileştirme yeteneği ve cemaat kadehlerinden tavşan çıkarma alışkanlığından

NEREDEYSE KAFASIZ NİCK

Doğum günü: 1401-1475 arası
Ölüm günü: 31 Ekim 1492 (17-91 yaşları arasında)

Sir Nicholas de Mimsy-Porpington, Hogwarts’a gitmiş ve Gryffindor binasına yerleştirilmiş bir büyücüdür. Çocukluğu hakkında pek az şey bilinmektedir.

30 Ekim 1492’de sihirle bir kadının dişlerini düzeltmeye çalışırken yanlışlıkla fildişi çıkarmasına sebep olduğu için tutuklanmış ve ölüm cezasına mahkum bırakılmıştır. Zindana kapatıldığında asası ondan alınmıştır, ve kaçmak için büyü kullanamamıştır. Ancak kafasını kesecek balta yeterince güzel ve keskin olmadığından Nick’i öldürmek 47 balta darbesi almıştır. Ayrıca kafası tam olarak kesilmemiştir.