Kanlı Baron [düzenle | kaynağı değiştir]

İmages (31).jpg

Doğum günü: 982’den önce[düzenle | kaynağı değiştir]
Ölüm günü: 996 ve 1000 arası[düzenle | kaynağı değiştir]

Kanlı Baron, Kurucular’ın zamanında Hogwarts’a giden ve Slytherin binasına seçilen bir öğrencidir.

Hogwarts’tan sonra Rowena Ravenclaw’ın kızı Helena Ravenclaw’a aşık olur, ama Helena aşkına karşılık vermez. Rowena tarafından Arnavutluk’a Helena’yı bulmaya gönderilir ancak Helena onunla dönmeyi reddedince sinirlenip onu öldürmüş, sonra ne yaptığını fark edip pişman olunca aynı bıçakla kendini öldürerek intihar etmiştir.

Öldükten sonra Slytherin binasının hayaleti olarak Hogwarts Cadılık ve Büyücülük okulunda yaşamaya devam etmiştir. Hâlâ Helena’nın kanıyla kaplı olduğu için “Kanlı Baron” ünvanını almıştır.

Helena Ravenclaw[düzenle | kaynağı değiştir]

Helena Ravenclaw, (ya da Gri Leydi) bir cadı ve Rowena Ravenclaw’ın kızıydı. Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu’nda eğitim gördü ve Ravenclaw binasına yerleştirildi.

Eğitimine başladıktan sonra bir noktada Helena annesinin diademini çaldı ve Arnavutluk’a yerleşti. Rowena hasta olunca kızını son bir kez görme isteğiyle arkasından onu bulup geri getirmesi için Kanlı Baron’u gönderdi. Kanlı Baron Helena onunla gelmeyi reddedince sinirlenip onu öldürdü ve daha sonra kendi de yaptığının pişmanlığıyla intihar etti.

Öldükten sonra Ravenclaw hayaleti olarak Hogwarts’a geri döndü.

Şişman Keşiş[düzenle | kaynağı değiştir]

249px-Fat friar hpps.jpg

Doğum günü: 982’den sonra[düzenle | kaynağı değiştir]
Ölüm günü: 1988’den önce[düzenle | kaynağı değiştir]

Şişman Keşiş Hogwarts’a gitmiş ve Hufflepuff binasına yerleştirilmiş bir öğrencidir. Şen bir adamdır ve yaşarken hayatını dinine adamıştır.

Kilise, köylülerin frengisini sadece onları bir çubukla şişlemesiyle iyileştirme yeteneği ve cemaat kadehlerinden tavşan çıkarma alışkanlığından şüphelendiği için idam edilmiştir.

Neredeyse Kafasız Nick[düzenle | kaynağı değiştir]

İndir (21).jpg

Doğum günü: 1401-1475 arası[düzenle | kaynağı değiştir]
Ölüm günü: 31 Ekim 1492 (17-91 yaşları arasında)[düzenle | kaynağı değiştir]

Neredeyse Kafasız Nick, ya da Sör Nicholas de Mimsy-Porpington, Hogwarts’a gitmiş ve Gryffindor binasına yerleştirilmiş bir büyücüdür. Çocukluğu hakkında pek az şey bilinmektedir.

Sör Nicholas 30 Ekim 1492’de sihirle bir kadının dişlerini düzleştirmeye çalışırken yanlışlıkla fildişleri çıkarmasına sebep olduğu için tutuklanmış ve ölüm cezasına mahkum bırakılmıştır. Zindana kapatıldığında asası ondan alınmıştır, ve kaçmak için büyü kullanamamıştır. Ancak kafasını kesecek balta yeterince keskin olmadığından Nick’i öldürmek 45 balta darbesi almıştır. Ayrıca kafası tam olarak kesilmemiştir.