FANDOM

Єдиноріг (англ. Unicorn) (ⅩⅩⅩⅩ ) - чарівна тварина, виглядає як витончений кінь чистісінької білої масті (навіть
Unicorn
сніг в порівнянні з ним здається сіруватим) з перловою гривою, золотими копитами і довгим прямим крученим рогом на голові. Молоді лошата золотистого кольору і, як стверджує Гегрід, налаштовані дружелюбно до хлопчиків теж. Року в два лошата робляться срібними, а роги виростають років до чотирьох. Дорослими вони стають в сім років і вже тоді тільки біліють.

Зазвичай єдиноріг уникає контакту з людьми, швидше за дозволить підійти до себе чарівниці, ніж чарівникові, і у нього такий стрімкий біг, що зловити його дуже важко.

Єдиноріг володіє величезною магічною позитивною силою. Дуже цінуються волосся єдинорога: з них виходять і прекрасні серцевини для чарівних паличок, і відмінні пов'язки для ран. Кров єдинорога, срібна і світиться, може повернути людину до життя, навіть якщо він знаходиться на волосок від смерті. Ріг єдинорога входить до складу деяких зілля і має неймовірну цілющою силою.

У 1992 році Гегрід разом з покараними першокурсниками йде в Заборонений ліс на пошуки пораненого єдинорога. В результаті Гаррі Поттер і Драко Мелфой  знайшли єдинорога вже мертвим і застали темну фігуру в балахоні, яка п'є з прекрасної тварини кров. Вбивство єдинорога, такого прекрасного і беззахисного, карається прокляттям на все життя. 

Втім, єдинороги цілком можуть за себе постояти: коли Олівандер смикнув двометрового самця за хвіст, щоб добути серцевину для чарівної палички Седріка Дігорі, той ледь не проткнув кривдника своїм рогом.

У 1995 році на урок Догляду за магічними істотами професор Вільгельміна Граблі-Планка привела одного з єдинорогів. Викладачка відразу веліла хлопчикам стояти біля огорожі з абраксанскімі кіньми, а дівчатка вирушили милуватися цією благородною твариною

Інформація від Нюта СкамандераРедагувати

Єдиноріг - дивно красивий звір. Зустрічається в лісах Північної Європи. За зовнішнім виглядом нагадує коня. Дорослі єдинороги абсолютно білі, лошата спочатку мають золотисте забарвлення, а підростаючи, стають сріблястими. Ріг, шерсть і кров єдинорога володіє сильними магічними властивостями . Як правило, єдинороги уникають контактів з людьми. І скоріше вони підпустять до себе чарівницю, ніж чарівника. Бігають єдинороги так жваво, що зловити їх майже неможливо.