FANDOM

Бакбик - гіпогриф , що з'явився в оповіданні про Гаррі Поттера з третьої книги . Був засуджений на страту, але
Buckbeack
завдяки Гаррі й Герміоні втік разом з Сіріусом Блеком. Потім разом з ним ховався від всього чарівного світу в будинку Блеків на пл. Гримо12 . Після смерті Сіріуса оселився знову у Гегріда під ім'ям Чахокрил часть в Битві за Гогвортс, очоливши зграю тестралів.

ІсторіяРедагувати

На першому занятті по догляду за магічними істотами (це був перший урок Гегріда як викладача даного предмета) Бакбик був в групі гіппогрифів, яких новоспечений професор гордо представив учням. Гордість його була зрозуміла: гіпогрифи не тільки дуже цікаві і дуже красиві тварини, але і досить небезпечні, що Геґрідові дуже до душі. Поки Гегрід пояснював третьокурсникам особливості поведінки цих гордих істот, Драко Мелфой з дружками обговорювали самого Гегріда ... Вигляд у гіпогрифа грізний, і ніхто з учнів не наважився до них наблизитися. Лише любов до Геґріда і бажання, щоб його перший в житті урок не зірвався, змусили Гаррі зважитися підійти до гіпогрифа. Ним виявився Бакбик. Незважаючи на всі побоювання однокурсників і навіть Гегріда, Гаррі вдалося завоювати довіру тварини і не тільки погладити його, але і навіть політати на ньому. Після цього вже й всі інші учні втратили боязкість

Намагаючись довести, що він нічим не гірше, Драко вибрав того ж Бакбика, і, хизуючись перед іншими, заявив привселюдно: «Раз навіть Поттер впорався ... Б'юсь об заклад, ти нітрохи не небезпечний! Ти дурний, величезний, потворний звір ». Гордий гіпогриф зреагував блискавично. І якби між Малфоєм і Бакбиком тут же не встав Гегрід, бійка не відбулася б тільки легким пораненням руки.
Випадок нападу гиппогрифа на студента під час уроку розбирав спочатку Рада піклувальників. Прийнявши запевнення професора Дамблдора, що Гегрід зробив все можливе, щоб врятувати Драко Мелфоя, піклувальники порахували Гегріда невинним. Але, отримавши скаргу від Луціуса Мелфоя, батька Драко, передали справу про Бакбика в Комісію зі знешкодження небезпечних тварин. Гаррі, Рон і особливо Герміона перелопатили всю шкільну бібліотеку, намагаючись знайти для захисної промови Гегріда вагомі аргументи на користь невинуватості Бакбика. Але їх зусилля не увінчалися успіхом. Містер Мелфой зумів так натиснути на чарівників, що засідають в Комісії, що вирок гіпогрифу фактично був винесений ще до суду. Гегрід подав на апеляцію, яка була призначена на кінець червня. Але на апеляцію в Гогвортс приїхали не тільки старий чарівник, представник Комісії та міністр магії Корнеліус Фадж, а й дужий кат Уолден Макнейра. Результат апеляції був заздалегідь ясний.
Оя

Після іспитів (в цей день були останні) трійця прийшла до Геґріда, намагаючись його якщо не втішити, то хоч підтримати. Роздавлений горем лісничий, сказав, що суд він програв, і страта відбудеться на заході. Він показав друзям Бакбика, прив'язаного в городі: нехай бідна тваринка перед смертю хоч на сонечко помилується. Герміона випадково натикається на Скеберса, якого всі вважали загиблим. Побачивши що спускаються до хатини Дамблдора, Фаджа, представника Комісії та ката, Гегрід виштовхує Гаррі, Рона та Герміону через чорний хід, поки їх ніхто не помітив. Сховалися за поворотом, хлопці чують голоси чарівників, а потім - свист сокири і хрускіт. Вони вражені. Тут Скеберс виривається від Рона і, погнавшись за нею, всі троє виявляються, врешті-решт, в Верескливій халупі. В результаті всіх подій, що сталися там, Гаррі дізнається, що Сіріус Блек , його хрещений, якого він вважав винним у зраді батьків, насправді не винен. І коли пізніше події складаються так, що Сіріус спійманий і чекає поцілунку дементора в кабінеті професора Флитвіка, Гаррі, поранений Рон і Герміона кидаються до Дамблдора, гаряче переконуючи його в невинності Сіріуса. Дамблдор їм вірить, «але слова трьох 13-річних чарівників навряд чи переконають інших». А ось доводів проти Блека - хоч відбавляй. Але вихід є, міс Грейнджер, натякає Дамблдор. А далі каже абсолютно незрозуміле: «Сіріус замкнено ... на восьмому поверсі, тринадцятий вікно праворуч від Західної вежі. Якщо все складеться вдало, сьогодні вночі ви врятуєте два невинні життя. ... Зараз без п'яти дванадцять. Вам вистачить трьох обертів. »Зрозуміла його тільки Герміона. Вона бере Гаррі за руку (Рон поки без свідомості, і до того ж, у нього зламана нога) і надягає на них обох довгий ланцюжок, на кінці якої бовтаються маленькі пісочний годинник: Часоворот. Три обороту Часовороту - і Гаррі з Герміоною переносяться на три години тому. Користуючись тим, що розвиток подій їм уже відомий, вони рятують Бакбика і на ньому в потрібний час підлітають до зазначеного Дамблдором вікна.. І ось уже гіпогриф разом зі врятованим смертником розчиняються в нічному небі, а Гаррі з Герміоною благополучно повертаються до шкільної лікарні.
Після цього Бакбик живе в спальні Вальбурги Блек, а потім у Гегріда під ім'ям Махаон. Бакбик очолив зграю тестралів в Битві за Гогвортс.