FANDOM

 «Вогнеблискавка» (англ. Firebolt) —- марка спортивних літаючих мітел. Її винахідник — Рендольф

Firebolt

Спадмор. Випущена  «Вогнеблискавка» в 1993 році

«Вогнеблискавка» — мітла професійного рівня, дуже швидка, дуже чутлива, оснащена авто-гальмом. Розвиває швидкість 150 миль на годину за 10 секунд. На момент випуску це була найкраща гоночна мітла в світі. І, відповідно, дуже дорога

ДизайнРедагувати

Рендольф Спадмор — перший виробник літаючих мітел, який застосував у виробництві гоблинську сталь. З неї виготовлені конструкції для кріплення прутів і взуття ноги. «Вогнеблискавка» також відрізняються особливим неповоротним кріпленням для квідичних гравців.

Древко мітли робиться з полірованого чорного дерева, а прути — з берёзи або орешника. Береза сприяє більшій швидкості при наборі висот, а орешник збільшує швидкість реакції при керуванні мітлою

Власники "Вогнеблискавки" Редагувати

Гаррі Поттер Редагувати

Гаррі Поттер - один з перших володарів «Вогнеблискавки». Уже в 1993 році мітла випускалася в обмежених кількостях і коштувала дорого - ймовірно, це обумовлювалося участю гоблінів в розробці. Гаррі кожен день канікул бігав до вітрини магазину «Все для квідичу» на алеї Діаґон і разом з сотнями інших юних чарівників видивлявся на диво-мітлу. «Нічого ще Гаррі не бажав так пристрасно!» Пізніше цю мітлу з березовими лозинами подарував свому племіннику на Різдво втікач Сіріус Блек. Цим він як би компенсував те, що не мав можливості дарувати подарунки протягом останніх дванадцяти років, поки перебував у Азкабані.

Оскільки взимку 1993 року Сіріус був в розшуку, подарунок був зроблений анонімно. Така дуже дорога річ, та ще подарована невідомо ким, насторожила Герміону. Вона вважала за потрібне розповісти про це декану свого факультету, професору Макгонагел, і та погодилася: мітла, дійсно, могла виявитися зачарованою. Цілий місяць професорка Макґонеґел і професор Флитвік працювали, перевіряючи «Вогнеблискавку». І лише коли переконалися, що подарунок не є небезпечний, віддали мітлу Гаррі.

Мітла привела в захват усіх однокурсників Гаррі, навперебій просили покататися на ній. Особливо, її поява в команді порадувало капітана, Олівера Вуда, і Лі Джордана, розхвалюють «Вогнеблискавку» на всі лади під час матчу проти Збірної Рейвенклову. Пізніше вона справила враження на Німфадору Тонкс, яка незважаючи на службу аврором літала на «Комети-260».

Мітла послужила Гаррі добру службу під час другого випробування Тричаклунського турніру: на ній хлопець відлітав від розлюченого Угорської рогохвістки, що захищала золоте яйце.

Як би Гаррі не любив свою мітлу, її втрату в Операції «Сім Поттерів» він не переживав так, як оплакував загиблу сову Гедвіґу

Збірна по квідичу Редагувати

.Як тільки мітла з'явилася в продажу адміністрація Збірній Ірландії з квідичу закупила сім новеньких мітел для своєї команди.] На них команда грала в 1994 році проти Збірної Болгарії: умови були рівні, болгари теж були на «Вогнеблискавці». У підсумку команда здобула перемогу.

Через двадцять років Збірна Болгарії нарешті перемогла в Чемпіонаті світу, літаючи на «Вогнеблискавці» нового покоління - «Вогнеблискавка Суприм».

Виробництво мітел Редагувати

Питання про подальше виробництво мітел залишається відкритим. «Вогнеблискавка Суприм» єдина відома нова модель. Ймовірно, за 21 рік між ними були випущені інші більш вдосконалені моделі, однак в канонічних джерелах вони не згадувалися.

Цікаві факти Редагувати

У третій книзі зазначено, що держак мітли виготовлений ​​з клена, а на Pottermore - з чорного дерева.

У фільмі «Гаррі Поттер і в'язень Азкабану» Гаррі отримує «Вогнеблискавку" не на Різдво, а в кінці року. Теж невідомо від кого, але в посилку виявляється вкладеним перо гиппогрифа, що означає (Гаррі, Рон і Герміона це прекрасно розуміють), що відправником був Сіріус. Крім того, Гаррі відразу випробував мітлу.

В епілозі фільму «Гаррі Поттер і смертельні реліквії: Частина 2» (хронологічно це був 2017 рік) миготять кілька старшокурсників, одягнених в квіддічную форму Грифіндора. Мітли у них в руках по дизайну нагадують «Вогнеблискавки».