FANDOM

«Гаррі Поттер і Філософський камінь» — перша гра про Гаррі Поттера. Небезпеки, вороги, пригоди і заклинання — ось вона, магія. Управляйте Гаррі і зруйнуйте підступні плани Лорда Волан-де-Морта, розгадавши загадку Філософського каменю.

Поступово Ви навчитеся різноманітних заклинань; виконуючи завдання, ви накопичуєте бали (максимум 402 для Ґрифіндору); збираючи стр бають по коридорах шоколадних жаб, відновлюйте свою магічну енергію, колекціонуйте цукерки-боби Берті Боттс (всього в грі на ПК їх можна знайти близько 1000), 25 карток і розважаєтесь, граючи в квідич... Цікаво, що ця гра вирізняється на кожній консолі. Тобто, на персональному комп'ютері — зовсім інші види заклинань, карта гри і сам ігровий процес, ніж на PS1. Версії для XBOX, PS2 і Nintendo GameCube дуже схожі, але відрізняються від версій для GBA, PC і PS1. Версії для ПК більш продумані і цікаві, Гаррі має більше можливостей. Але, на жаль, зіграти в них можна тільки на спеціальній ігровій приставці або на потужному комп'ютері з хорошим емулятором. Пройти всю гру на ПК, зібравши всі картки, можна за 5-10 годин. Якщо їх не шукати і ніде не спотикатися, з досвідом проходження гри можна вкластися і в три години.

Персонажі Редагувати

Керовані

  • Гаррі Поттер (озв. Джо Сауэрбуттс; рос. версія — Тетяна Веселкіна) — юний чарівник. Відомий тим, що зміг вижити після вбиває закляття, пущеного в нього Волан-де-Мортом.

Некеровані 

  • Герміона Грейнджер (озв. Емілі Робінсон) — краща подруга Гаррі. Іноді допомагає йому знайти який-небудь кабінет. Вперше з'являється, коли Гаррі йде на перший урок Захисту від Темних мистецтв (PC/MAC), після розподілу (PS2, Xbox360 and Gamecube), або після першого уроку польотів (PS1).
  • Рон Візлі (озв. Грегг Чиллин) — кращий друг Гаррі. Рон також призводить Гаррі до місця занять. Вперше з'являється після розмови Гаррі з Дамблдором (PC/MAC), перед порятунком Буклі (PS1), або після розподілу (PS2, Xbox360 і Gamecube).
  • Фред і Джордж Візлі (озв. Льюїс Маклауд) — брати-близнюки і старші брати Рона. Вони вчать Гаррі основних дій (лазіння і стрибків) (PC/MAC). Вони також обмінюють льодяники Берті-Боттс на Картки від шоколадних жаб (PC/MAC).
  • Драко Малфой (озв. Льюїс Маклауд) — учень факультету Слізерін, ворог Гаррі. Як правило з'являється у супроводі своїх дружків Крэбба і Гойла.
  • Альбус Дамблдор (озв. Бенджамін Стоун) — директор Гоґвортсу. Дамблдор дає Гаррі кілька корисних порад під час гри.
  • Квиринус Квиррелл (озв. Девід де Кейзер) — викладач ЗОТИ. Контролюється Волан-де-Мортом.
  • Мінерва Макгонагалл (озв. Єва Капф) — викладач Трансфигурации, заступник директора, декан Ґрифіндору.
  • Роланда Трюк (озв. Єва Капф) — викладач Польотів і суддя в квиддиче.
  • Северус Снейп (озв. Аллан Кордунер) — майстер зіль і глава Слизерина.
  • Філіус Флитвик (озв. Аллан Кордунер) — викладач Заклинань і декан Когтеврана.
  • Помона Стебль — вчитель Гербології та декан Пуффендуя.
  • Рубеус Гегрід (озв. Джонатан Кідд) — доброзичливий підлозі-велетень, як правило, він знаходиться в своїй Хатині.
  • Аргус Филч (озв. Аллан Кордунер) — доглядач Хогвартса.
  • Місіс Норріс — кішка Филча, шпигує за студентами і відправляє донесення господареві.
  • Лорд Волдеморт — головний лиходій гри. В кінці Гаррі чекає поєдинок з Ним.
  • Пивз (озв. Кріс Кросбі) — полтергейст, викликає труднощі в проходженні гри. Дружить з Фредом і Джорджем Візлі.
  • Лі Джордан (озв. Тому Аттенборо у версії PS1) — коментатор квідичу, дружить з Фредом і Джорджем Візлі.
  • Сивіла Трелоні — викладач Прорікань. На деяких ігрових системах Сівілла пише записку і ліпить її на двері класу, яка говорить: «Не турбувати, дивлюся в Кришталеву кулю», вона ніколи не з'являлася в грі.
  • Майже Безголовий Нік (озв. Девід Кокер) — привид факультету Грифіндор.
  • Сіра Дама — дочка Кандиди Когтевран і привид Когтеврана.
  • Товстий Монах — факультетське приведення Пуффендуя.
  • Кривавий Барон — привид факультету Слізерін.

Істоти Редагувати

  • Вогняні краби — вивергав вогонь зі своєї задній частині.
  • Гігантська помаранчева равлик — помаранчеві равлики, які залишають за собою вогняний слід. Сліди забирають життя у головного героя.
  • Піксі — маленькі літаючі чоловічки, які побачивши героя, здатні його вкусити.
  • Докси (тільки в GBA) — майже те ж що і Піксі, однак їх можна перемогти лише приманити до Отруйної тентакуле, яка з'їсть Докси (Флипендо може лише відштовхнути Докси).
  • Гноми — маленькі чоловічки з шишкоподібної головою, схожою на картоплину, здатні відібрати цукерки берті боттс.
  • Диявольські тенета — можуть поранити героя.
  • Колючка звичайна — зелений куля з рослинності, що стріляє шипами в тих, хто до нього наблизиться. Перемагається заклинанням Инсендио.
  • Отруйна тентакула — жива рослина, що представляє собою спрямовану вгору пащу з щупальцями-ніжками і бойовими "щелепами". Можна на деякий час вивести з ладу заклинанням Инсендио, потрапивши в середину рослини або спалити його "щелепи" тим же заклинанням.
  • Літаючі книги (тільки в PS1) — нічим не заважають гравцеві, однак, якщо їх «зафлиппендить» можна отримати очки факультету.

Заклинання Редагувати

  • Флипендо — штовхає речі і приголомшує деяких ворогів, а також знищує колючку звичайну (тільки в PS1 версії).
  • Вінгардіум Левіоса — заклинання левітації, піднімає предмети і деяких істот.
  • Инсендио — приголомшує отруйну тентакулу, змушує втягнути колючку звичайну, підпалює.
  • Лумос — показує предмети, які приховані від людських очей, при цьому створює вогник на кінці палички. (У версії для PS1 використовується інше заклинання, зі схожим дією — «Вердимилиус»)
  • Вердимиллиус — викликає сніп зелених іскор, висвітлює, а також показує приховані об'єкти темною магією.
  • Алохомора — відкриває скрині, двері і схованки.
  • Авифорс — перетворює книги у птахів.

Картки Редагувати

1. Мерлін

2. Корнеліус Агріппа

8. Дервент Шиплинг

10. Бардок Малдун

11. Герпий Злісний

17. Моргана Ле Фей

18. Урик Дивний

19. Ньют Саламандер

24. Адальберт Уоффлинг

25. Перпетуа Фанкорт

28. Тіллі Струм

35. Боумен Райт

37. Кассандра Ваблатски

41. Годрик Грифіндор

47. Едгар Струглер

48. Салазар Слізерін

49. Элладора Кеттеридж

57. Гіффорд Оллертон

62. Ігнатія Уилдсмит

69. Берті Ботта

72. Пенелопа Пуффендуй

82. Кандида Когтевран

83. Родерік Пламптон

96. Энгист з Вудкрофта

100. Гаррі Поттер

101. Альбус Дамблдор