FANDOM

Сіра Пані (англ. Grey Lady) — привид гуртожитку Рейвенклов, за життя була Геленою Рейвенклов (англ. Helena Ravenclaw ), дочкою засновниці гуртожитку Ровіни Рейвенклов. Виглядає як молода жінка з довгим волоссям до пояса, у довжелезній, аж волочилася по підлозі, мантії. Якщо вона розкриє її, на грудях видно темну рану від ножа.

БіографіяРедагувати

Судячи з того, що гуртожиток Рейвенклов був заснований її матір'ю приблизно в Х столітті, роки життя Гелени лежать десь в цьому інтервалі, з дев'ятого по одинадцяте століття. Точних дат не збереглося, як і даних про неї саму. Крім одного. За життя Гелена викрала чарівну діадему матері, сподіваючись з її допомогою перевершити Ровіну по розуму.

Ці надії не виправдалися, а тільки принесли обом біль і страждання: Ровіна не хотіла зізнаватися, що її дочка стала злодійкою, і всім говорила, що діадема у неї, а Гелена від сорому сховалася в лісах Албанії. Вона не хотіла повертатися додому, і тоді Ровіна попросила Барона знайти дочку. Барон виконав це прохання, проте Гелена відмовилася повернутися до матері. Оскаженілий Барон, який давно був закоханий в красуню і який відрізнявся буйною вдачею, заколов її. Прийшовши до тями, він жахнувся від скоєного і наклав на себе руки. Ставши привидом, Кривавий Барон часто одягає на себе ланцюга на знак покаяння в давньому злочині.

Вкрадена діадема так і залишилася в дуплі дерева в лісі в Албанії, куди її за життя сховала Гелена. Довгі роки вона нікому про це не розповідала. Але ось у сорокових роках ХХ століття знайшлася людина, яка зуміла розговорити цього сумного привида. Гелена повідала свою таємницю юному Тому Редлу. Через кілька років, вже закінчивши Гоґвортс, Том вирушив на пошуки і таки знайшов діадему. Пізніше він створив з неї горокракс.

ЕтомилогіяРедагувати

  • «Гелена» — латиноамериканська форма імені «Гелен», що походить від грецької «ελενη» (Елені), що означає "факел" або "корпосант" (джерело світла). «Елені» (Олена) було ім'ям святої в Грецькій православній церкві.
  • Багато привидів Сірої Пані відомі в різних місцях по всій Англії та Уельсу.

За лаштунками Редагувати

ГалереяРедагувати

Появи Редагувати

Школа магії та чаклунства «Гоґвортс»
Гуртожитки Гоґвортсу:
Засновники Гоґвортсу:
Годрик Ґрифіндор · Салазар Слизерин · Гелґа Гафелпаф · Ровіна Рейвенклов
Декани:
Мінерва Макґонеґел · Горацій Слизоріг · Северус Снейп · Філіус Флитвік · Помона Спраут
Привиди гуртожитків:
Майже–Безголовий Нік · Сіра Пані · Гладкий Чернець · Кривавий Барон