FANDOM

Гоґсмід (англ. Hogsmeade) — селище, що знаходиться поблизу Гоґвортсу. , єдина село в

Hogsmeade

Великобританії, де зовсім немає маглів. Заснована в середні століття Енгістом з Вудкрофта.

На центральній Верхньої вулиці Гогсміда знаходяться кондитерська ""Медові руці», кілька магазинів смішних сувенірів, магазин письмового приладдя «Пісарро», совиних пошта і кілька пивних барів, найбільш популярний з яких - «Три мітли».

Ще одна визначна пам'ятка Гогсміда - стоїть на околиці Веересклива халупа, але до неї жителі села вважають за краще не наближатися.

Кожний учень Гогвортсу, починаючи з третього курсу, отримує право відвідувати Гоґсмід 3-4 рази на рік, якщо батьки або опікун нададуть шкільної адміністрації письмовий дозвіл. За погану поведінку учня цього права може позбавити декан факультету. Так, наприклад, на третьому курсі за ініціативою професора Макгонегел даного права до кінця року позбувся Невіл Лонґботом, що втратив через недбалість папірець з паролями від портрета в вітальню, а на п'ятому курсі такої можливості з ініціативи професора Амбридж був позбавлений Гаррі Поттер, за те, що в Гогсміді дав інтерв'ю про відродження Волдеморта в журналі «Базікало».

Відомо, що в цьому селі перебував котедж, в якому жили Елфінстоун Урхарт і Мінерва Макґонеґел в 1980-ті роки. Після смерті Урхарт, Макгонагел продала будинок і переїхала в Гогвортс.

Заклади в Гоґсмітді Редагувати

магазини:

  • «Дервіш і Бенгз» - магазин чарівних приладдя
  • «Зонко» - чарівні приколи.
  • «Магазин пір'я Пісарро».
  • «Медові руці» - кондитерська.
  • «Шапка-невидимка» - магазин одягу.
  • «Музичний магазин Домінік Маестро» - музична крамниця

Кафе і бари:

  • «Кабаняча голова» - дуже старий бар з не дуже хорошою репутацією.
  • Кафе мадам Паддіфут - миле романтичне кафе.
  • «Три мітли» - кафе-бар для всіх.
  • «Чайний пакетик Рози Лі» - чайна.

Інші заклади:

  • Гогсмідское відділення совиної пошти - місце, де можна найняти поштову сову для відправлення листа або посилки.
  • Ймовірно, в Гогсміді є й інші заклади, які не названі в книгах: орган самоврядування (Ратуша, наприклад), а також дрібні крамниці, що продають інгредієнти для зілля, овочі, фрукти, хліб і іншу провізію. Можливо, що кафе Гогсміда не вичерпуються трьома найбільшими відомими барами.

Станція Гоґсміт Редагувати

Гогсмід - назва не тільки села, а й найближчої до Гогвортсу залізничної станції. Щоб дістатися до станції Гоґсмід, треба сісти на потяг «Гоґвортський експрес», який відправляється зі станції «Кінгс Крос» в Лондоні, з платформи 9¾. На платформу 9¾ можна потрапити, пройшовши через цегляну стіну, що розділяє платформи 9 і 10. (Платформи 9 і 10 на станції «Кінгс Крос» у Лондоні дійсно існують.) На карті, яку Дж. К. Роулінг намалювала для зйомок фільмів за своїми книгами, станція знаходиться на південний схід від школи, а село Гогсмід - на північний захід.

За кулісами Редагувати

У «Чарівному світі Гаррі Поттера», тематичному розважальному парку в Орландо, існує Гогсмід з його основними закладами.