FANDOM

Дідалус Діґл (англ. Dedalus Diggle) — чарівник, член першого й другого складу Ордену Фенікса.

Біографічні відомості Редагувати

Перша магічна війна Редагувати

В роки Першої магічної війни Дідалус вступив до лав Ордену Фенікса, організації, заснованої Албусом Дамблдором для боротьби з Волдемортом і Смертежерами. 31 жовтня 1981 року, коли стало відомо про зникнення Темного лорду, Дінґл влаштував зорепад в Кенті, на чому маґли акцентували увагу в новинах того дня. 

Між війнами Редагувати

Дінґл допомагав Арабелі Фіґ наглядати за маленьким Гаррі Поттером в домі дядька з тіткою. Але, увімкнувши свою легковажність, якось дозволив собі вклонитися Поттеру в магазині, куди він прийшов разом з тіткою Петунією і двоюродним братом Дадлі. Після цього випадку в Літл-Вінґіні він не з'являвся. 

Формально Дідалус познайомився з хлопцем влітку 1991 року, коли Гаррі в супроводі Рубеуса Геґріда зайшов в "Дирявий казан" на шляху до алеї Діаґон

Друга магічна війна Редагувати

Після повернення Волдеморта у 1995 році Дінґл, попри запереченням Міністерства магії, стає одним з тих, хто вірить словам Гаррі Поттера, який був свідком події, і знову стає частиною Ордену Фенікса. Дідалус був в числі захисного отряду, котрий повинен був в безпеці доставити Гаррі до штаб-квартири Ордену 6 серпня 1995 року. 

Дінґл був присутній на похоронах Дамблдора в червні 1997. 

26 липня 1997 року Дідалус разом з Гестією Джонс прибув на Прівіт-драйв, щоб переправити родину Дурслі до будинку одного з членів Ордену, в якому вони б були в безпеці.

Після падіння Міністерства магії 1 серпня 1997 року дім Дінґла спалили Смертежери, однак в той час Дідалус знаходився в іншому місці. Скоріш за все, у 1998 він приймав участь в Битві за Гоґвортс

Етимологія Редагувати

Ім'я "Дідалус" — латінозоване грецьке ім'я "Дідал", котре носив один з персонажів грецьких міфів: винахідник, будівельник Лабіринту на острові Кріт й батько Ікара. Загартовані на острові батько та син політили на винайдених Дідалом крилах. Ось тільки Ікар не послухав обачного Дідала і злетів занадно високо, сонце розтопило віск, яким були скріплені крила і юнак впав у море. А Дідал благополучно досяг берега і знайшов свободу. Тільки люди пам'ятають зухвалого Ікара краще, ніж обережного Дідала.