FANDOM

Елфаєс Додж (англ. Elphias Doge; нар. приблизно в 1881 році) - один і ровесник Альбуса Дамблдора,

Элфиас Додж

його однокашник, член обох складів Ордена Фенікса.

Біографія Редагувати

Перед поступленням в Школу чарів та чаклунства Гогвортс (1892) Елфаєс перехворів драконячої віспою і вид мав вельми відштовхуючий. До нього одразу ж прилипла кличка «вонючка Додж», і хлопчик опинився в якійсь подобі бойкоту: ніхто не прагнув з ним поспілкуватися, ніхто не хотів з ним сидіти, ніхто не збирався з ним дружити ... Альбус був першим, хто переступив через цей бар'єр: йому було не знати, що хворі люди, як би вони не відрізнялися від здорових, теж люди. Почуття подяки до Дамблдора швидко переросло у Елфаєса в почуття відданості, яке він проніс через все життя.

Після закінчення школи чаклунства Елфаєс, за традицією свого часу, збирався відправитися в кругосвітню подорож разом з кращим другом. Однак раптова смерть Кендри Дамблдор змусила Албуса залишитися вдома з молодшими сестрою і братом. Додж поїхав сам, але не втомлювався описувати свою подорож в найдрібніших подробицях в листах. Коли ж він повернувся в Англію і відвідав Годрикову долину, візит його був сумний: він потрапив на похорон сестри Дамблдора, Аріани.

Перший раз Елфаєс Додж згадується в п'ятій книзі [ (Аластор Муді показує Гаррі Поттеру фотографію першого Ордена Фенікса)

Ще раніше він супроводжував хлопчика з Привіт-драйв на пл. Гримо. Згодом Гаррі зустрічає старого на весіллі Білла і Флер . Самотньо сидів чарівник з ореолом білого волосся навколо голови, що надавали йому схожості з постарілою кульбабою, і в поїджена міллю фесці. Мабуть, справи у містера Доджа йдуть не кращим чином. Він дуже м'яка і нескінченно ввічлива людина, що вміє відстоювати чужі інтереси, але абсолютно не здатний вимагати щось для себе.

Гаррі намагається дізнатися у нього про Дамблдора щось понад те, що він написав в некролозі, вже дуже йому не подобаються брудні натяки Скітер, яка анонсує свою книжечку «Життя та сміття Альбуса Дамблдора». Але нажаль! Елфаєс мертвою хваткою вчепився в свою позицію: Дамблдор був велика людина, не вірте тим, хто поливає брудом його пам'ять! Хоча тут він чи то проговорюється, то чи дає Гаррі ниточку: «я знав його (Дамблдора) найдовше, якщо не брати до уваги Еберфорса, але Еберфорса чомусь ніхто в приводу не бере». Втім, ця обмовка забувається і Гаррі і читачами, так як на сцену випливає тітка Мюріель і видає свою версію сімейних таємниць Дамблдор, засновану на підслуханих в дитинстві розмовах її матері і Батільди Беґшот. По поведінці Доджа стає ясно, що він знав про хворобу Аріани і про те, що дівчинку ховали від сторонніх, можливо, знав також про те, як і чому померли мати і дочка Дамблдор. Але з поваги до пам'яті давнього друга нікому нічого не хоче розповідати. І десь він має рацію: пліткувати про мертвих ... вибачте! Нехай цим займаються такі люди як Скітер і Мюріель, їм копання в чужій білизні доставляє щире задоволення. Але не Елфаєсу Доджеві. Як потопаючий за соломинку, Додж хапається за питання Гаррі, чи не та це Батильда Беґшот, яка написала підручник «Історія магії»? І щиро радий змінити тему розмови.