FANDOM

Жахлива книга жахіть (англ. The Monster Book of Monsters) - книга, рекомендована як підручник по

Monster-book-of-monsters

Догляду за магічними істотами професором Гегрідом третьокурсникам. Автор - Едвардс Ліма

Ця книга нападає на кожного, хто підійде до неї досить близько, і кого вона вважатиме потенційно небезпечним. Є тільки один спосіб приборкати цю книгу: погладити її по корінці. Тоді книга заспокоїться і довірливо відкриє свої сторінки.

Історія Редагувати

«Гаррі Поттер і в'язень Азкабану».

Рубеус Гегрід подарував «Жахливу книгу жажіть» Гаррі Поттеру на тринадцятий день народження.

У книжковому магазині на алеї Діаґон «Жахливі книги жахіть» помістили в спеціальну клітку. Для покупців книги діставали сачком, тому що інакше продавці ризикували недорахуватися пальців. Після кількох подій, коли книги билися один з одним, керуючий «Флоріш і Блотс» поклявся більше ніколи не продавати ці книги; стан речей з цими книгами він знаходив навіть гіршим, ніж колись сталося в магазині з «невидимої книгою про невидимок», які закупити закупили, але потім так і не змогли знайти.

Коли учні принесли ці книги в Гогвортс на урок Гегріда Догляду за магічними істотами, то у кожного вони були перетягнуті різними ременями, мотузками, засунуті в тугі папки ... Адже ніхто не знав, як заспокоїти ці книги. Сам же Гегрід подарував одну таку книгу Гаррі Поттеру на його тринадцятий день народження в 1993 році.

"Гаррі Поттер і смертельні реліквії".

Влітку 1997 році екземпляр «Жахливою книги жахіть» Герміона Грейнджер розглядала при відборі книг, необхідних при пошуку горокраксів. Книга вкусила Рона за щиколотку.

Зміст книги Редагувати

  • Троль з Надрож
  • гіпогриф
  • сфінкс