Вікі Поттеріана
Advertisement
Вікі Поттеріана

«Життя і сміття Албуса Дамблдора» (англ. The Life and Lies of Albus Dumbledore) - книга Ріти Скітер,

L&LAB cover.jpg

що вийшла менш ніж через два місяці після смерті останнього на той момент директора Гогвортсу Альбуса Дамблдора.  Книга досить об'ємна, що наводить на думку про те, що матеріали були зібрані заздалегідь. Як і в попередній книзі «Армандо Діпіт: ідеал або ідіот?», Ріта із задоволенням обливає брудом головного героя свого опусу.

Зміст[]

В книзі, цілком ймовірно, дана вся біографія Альбуса Дамблдора. У романі «Гаррі Поттер і смертельні реліквії» особлива увага приділяється такими розділами:

  • Опис батьків Дамблдора, його сестри і брата. Історія засудженого батька, Персиваля Дамблдора, в Азкабан. Батько описаний маглоненавистником, мати - чарівницею-снобом, брат Аберфорт - придурком, сеатра Аріана - нещасним сквибом, яку ховали від сусідів.
  • Сенсаційна історія дружби молодого Дамблдора з таким же молодим Геллертом Гріндевальдом. Виявляється, девіз Гріндевальда «Заради загального блага», яким він прикривав свої злочини, був підказаний Дамблдором. З сусідських чуток і уривчастих фактів Рі'та робить висновок, що Аріана вбила Кендру, і натякає на те, що саму Аріану вбив Альбус.
  • Також згадується глава про «нездорові» відносини Дамблдора з Гаррі Поттером.

Однак навіть цей пасквіль допомагає Гаррі Поттеру в його пошуках: всі факти в книгах Скітер абсолютно правдиві, це висновки вона робить з них такі, що просто диву даєшся! Але і лист юного Альбуса до Геллерта, і фотографія самого Геллерта - не підробка. Вони і наводять Гаррі і його друзів на слід смертельних реліквій. Герміона, уважно вивчила підпис Дамблдора в листі, бачить її аналог в старовинному екземплярі «Казок Барда Бідла», який директор залишив їй у спадок. І розуміє, що це не просто підпис, це - знак. Такий же, який Герміона побачила на могилі Ігнотуса Певерелла в Годриковій долині. Такий же, який носив на весіллі Білла і Флер батько Луна Лавґуд. Візит до Ксенофілія розкриває перед друзями таємницю існування трьох стародавніх артефактів. А Гаррі в фотографії юного Геллерта дізнається людини зі спогадів Ґреґоровича, багато років тому вкрав у майстра найстрашніший з цих реліквій - Смертоносну паличку.

Відносини між Рітою Скітер і Албусом Дамблдором[]

Взагалі, ставлення Ріти до Дамблдора і то, як швидко вона накропать свою книжечку, наводить на думку, що «компромат» на цього чарівника Скітер збирала давно. Тільки публікувати боялася. Дійсно, якщо придивитися до її публікацій, не можна не помітити в кожній її статті парочку боязких випадів на адресу Дамблдора. Про це ж говорить і сам професор: «Був би щасливий дізнатися підоснову Ваших інсинуацій, Рита ...» А підгрунтя, швидше за все, дуже прозаїчне. Репортерка дуже злопам'ятна. І якщо Дамблдору довелося зробити їй парочку зауважень ще в шкільні роки, вона цього не забула і все життя хотіла поквитатися. Ось, в цій книзі і поквиталась. Причому абсолютно безкарно.

Advertisement