FANDOM

Замовляння, або Заклинання (англ. Charms) - дисципліна, що вивчає різні рухи паличкою, з одночасним проголошенням одного або декількох слів; дані дії, будучи правильно зроблені, дають різні результати. Більш детально з ними можна ознайомитися в статті «Список заклинань». У «Списку» вказані тільки необхідні слова, руху палички там не описує.

Заклинання умовно можна поділити на дві групи: заклинання, в яких використані латинські слова і заклинання, в яких використаний рідна мова чарівника (для героїв «Гаррі Поттера» це, природно, англійська, все зустрічаються «Закляктус», «Язиколип», «Забуттятус» - не що інше, як переклад). Також всі заклинання можуть бути як вимовлені вголос, так і сказані про себе (так звані «невербальні заклинання»). Для деяких заклинань невербальне вимова є обов'язковою умовою.

Складність предмета «Заклинання» полягає в тому, що при проголошенні заклинання не можна ні на секунду відійти від зразка. Нечітке рух палички, невиразно або неправильно вимовлені звуки чарівних слів можуть спричинити не просто відсутність потрібного ефекту, а й призвести до катастрофічних наслідків.

Вчителі Редагувати

Єдиними відомими викладачами заклинань є Фортінбрас і Філіус Флитвік.

Програма Редагувати

Учні Флитвіка навчались по підручникам серії «Стандартні книги заклинань» Міранди Гуссокл