FANDOM

«Кабаняча голова» (англ. Hog's Head Inn) - трактир в Гогсміді осторонь від головної дороги, власник
C16--in-the-hogs-head
якого  Аберфорт Дамблдор. Швидше за все названий на честь міри об'єму рідин «hogshead», що дорівнює двом барелям. На іржавій скоби над дверима висить скрипуча навіть в безвітряну погоду облізла дерев'яна вивіска із зображенням відрубаної голови кабана, з якої тече кров на білу скатертину.

Складається приблизно з двох поверхів. Нижній являє собою разючий контраст з пабом «Три мітли» - це убога брудна кімнатка, чимось наскрізь пропахла, швидше за все козлами. Вікна покриває такий шар сальної бруду, що денне світло ледь просочується в кімнату, і висвітлюється вона недогарками свічок, розставленими на грубих дерев'яних столах. Посипана тирсою підлога, на перший погляд земляна, виявляється кам'яною, з віковим нашаруванням бруду. Чи не відрізняється особливою чистотою і подається тут посуд - недарма професор Флитвік радить Герміоні, коли їй так закортіло піти в «Кабанячу голову», брати з собою склянки.

За стійкою розташовується двері, за якими веде наверх скриплива дерев'яні сходи. Пройшовши по ній, опиняєшся у вітальні з потертим килимом і каміном, над яким висить велика картина маслом - портрет білявої дівчинки, що дивилися в простір розсіяними ласкавими очима, портрет Аріани Дамблдор. За ним розташовується прохід, що веде в Кімнату на вимогу в Гоґвортсі. На другому поверсі знаходяться і кишать клопами кімнати.

Ціни тут багато нижче, ніж в інших пабах Гогсміда, а господар ніколи не задає ніяких питань: хто? звідки? які справи привели вас до нас? може, допомогти чим? У «Голові» спокійно поставляться , і до насунути на самі очі каптура, і навіть до продаваної з-під поли контрабанді ...

Не дивно, що у «Кабанячій голові» давня і стійка репутація сумнівного закладу. У трактирі мало що змінилося з тих пір, як гобліни влаштовували тут штаб-квартиру свого повстання.
Кабанья Голова

Втім, «Кабанячій голові» гріх скаржитися, що її золоті днинки пройшли. І в описуваний в романі час там відбуваються доленосні події. Саме тут холодної ночі Сивіла Трелоні виголосила своє Пророцтво, яке чув, але не дослухав Северус Снейп . Тут же Гегрід проговорився незнайомцю в капюшоні про спосіб обійти першу перешкода на шляху до Філософському каменю, а потім виграв в карти драконівське яйце. Тут відбулися перші збори Дамблдорової армії, яке краєм ока (з-під бинтів) бачив дрібний хуліган Уіллі Уіддершінс. Тут був своєрідний «вокзал», коли потрібно було терміново евакуювати неповнолітніх студентів Гогвортсу і одночасно прийняти чарівників, які прибували для участі в Битві за Гогвортс.

Так що, хоч «Кабаняча голова» виглядає мало не злодійським кублом, вона може похвалитися набагато більш цікавою історією, ніж будь-який інший бар в Гогсміді.