FANDOM

Катберт Бінс (англ. Cuthbert Binns) — привид Гоґвортсу і за сумісництвом — викладач Історії магії.

Біографія Редагувати

Ще за життя професор Бінс був великий зануда. Практично не існувало події, що могла вивести його з споглядального стану. Одного разу він просто не помітив власної смерті і прийшов на урок, залишивши тіло в учительській.

Можливо першою і єдиною розповіддю професора Бінса, яку слухав весь клас, стала його розповідь про Таємну кімнату Гогвортсу. Справа в тому, що Герміона Грейнджер залишила свій екземпляр «Історії Гоґвортсу" вдома, а тільки в цій книзі була легенда про Таємну кімнату. Оскільки ця тема в цьому році всіх цікавила, в бібліотеці книги не виявилося: вона була на руках. Тоді Герміона розсудила, що викладач історії магії повинен знати цю легенду. Вона підняла руку під час лекції про Міжнародну конвенцію чарівників 1289 року і попросила Бінса розповісти про Таємну кімнату. Здивувавшись, що хтось задає питання на уроці, професор, хоч і з великим небажанням, погодився. Він розповів про Салазара Слизерина та інших засновників, про їхні погляди на те, хто має право навчатися магії, про сварку Слизерина і Грифіндора і про саму Таємну кімнату, яку за переказами створив в замку Салазар Слизерин перед відходом. Закінчив професор свою розповідь твердженням, що кімнати не існує і що потрібно спиратися на факти, а не на міфи.

Багато зі студентів стали задавати питання. Втрачаючи терпіння, Бінс відповів на парочку, але потім різко відмовився відповідати і повернувся до своєї лекції.

Характер Редагувати

Свою манеру безупинно і безбарвно бубоніти історичні факти, перетворюючи навіть самі запальні сторінки історії в мантру навіювання сну, він зберіг і після смерті. З усіх учнів Гоґвортса тільки Герміоні Ґрейнджер вдається протистояти заколисливій дії віщань Бінса. Єдина розвага на уроках історії магії — це поява професора Бінса на початку уроку прямо з класної дошки.

Реальне життя настільки далеке для професора, що він навіть не пам'ятає імен учнів, які сидять на його уроках. І якщо йому треба когось назвати за прізвищем, він назве перше схоже, навіть якщо той учень закінчив навчання пару десятиліть тому.

За сценою Редагувати