FANDOM

Квідич крізь віки (англ. Quidditch Through the Ages) - книга, написана Джоан Роулінг під вигаданим

9786175850862 2 price

ім'ям Кеннілуорті Вісп. У цій книзі розповідається історія виникнення та розвитку гри квідич, описані її найбільш цікаві моменти. Також дається інформація про найбільш відомі командаи, гравців і фірми-виробники мітел.

«Квідич крізь віки» є повною копією книги з такою ж назвою бібліотеки Гогвортсу, дуже популярною в магічному світі. Ця книга згадується в першому романі «Гаррі Поттер і Філософський камінь». Коли Северус Снейп піймав Гаррі з цією книгою в романі Гаррі Поттер і філософський камінь, він на ходу придумав правило, що забороняє читання книг за межами Гоґвортсу.

Книга написана Роулінг за пропозицією благодійної організації «Comic Relief» ( «Розрядка сміхом») ще в 2001 році.

В Україні виданий видавництвом А-БА-ГА-ЛА-МА-ГА 13 липня 2015 року

Анотація Редагувати

Окрім серії з семи книг, які Ролінґ збирається написати про всі сім років навчання Гаррі в Гоґвортсі, вона попутно видала дві брошури, що мають найпряміше відношення до магічного світу загалом, і до наших трьох маленьких чарівників зокрема. По суті, це підручники, які Гаррі читає в свій перший рік перебування в Гоґвортсі. Книги були написані ще з однією дуже важливою метою — всі засоби, що поступили від їх продажу, будуть передані до добродійного фонду Comic Relief UK. Це чудова добродійна організація, яка перш за все займається організацією різних проектів в Африці (вирішення проблеми голодуючих дітей і так далі).

Перша з них — це «Квідич крізь віки», та сама, яку запоєм перечитують наші юні герої! У книзі детально і з гумором описана історія виникнення чарівної гри, формування її правил, найвідоміші команди, і багато іншого.   Сама   письменниця   говорить,   що   в   дитинстві   була   жахливо   неспортивною,   проте,   одного прекрасного дня вирішила, що в чарівному світі не вистачає такої гри, якою б чарівники захоплювалися так само, як, скажімо, маґли захоплюються футболом. І вона придумала квідич.

Якщо Ви коли-небудь задавалися питаннями типу: звідки з'явився золотий снич, хто придумав бладжери або чому на мантіях «Вігтаунських Воїнів» зображено обробний ніж, то Вам необхідно прочитати книгу «Квідич   крізь   віки».   Це   видання   є   копією   книги   з   шкільної   бібліотеки   Гоґвортсу,   яку   майже   щодня використовують юні фанати квідича, щоб отримати відповіді на свої питання. 

Попередження:   якщо   ви   розрізатимете,   розірвете,   розкремсаєте,   зігнете,   складете   удвічі,   зіпсуєте,знівечите, вимажете, забрудните, викинете або упустите цю книгу, якщо ви нанесете їй якийсь збиток або   ж   проявите   до   неї   неповагу,   то   наслідки   будуть   настільки   жахливі,   наскільки   буде   в   моїй   владі зробити їх такими.  

Ірма Пінс, бібліотекарка Гоґвортсу. 

Про автора Редагувати

 Кеннільворті Вісп — відомий експерт (і, за його словами, фанатик) квідича. Він є автором ряду книг, пов'язаних з квідичем, серед них «Чарівництво „Віґтаунських Воїнів“ „Він літав як божевільний“ (біографія „Небезпечного“ Дая Левеліна) і „Б'ємо бладжери! Способи захисту в квідичі“. Кенільворті Віспділить   свій   час   між   будинком   в   Нотінґемширі   і   тим   стадіоном   „де   „Віґтаунські   Воїни“   грають   цьому тижня“. Його хобі включають нарди, вегетаріанську кухню і колекціонування мітел старих моделей. 

Албус Дамблдор про книгу Редагувати

«Квідич   крізь   віки»   —   одна   з   найпопулярніших   книг   бібліотеки   Гоґвортсу.   Мадам   Пінс,   наша бібліотекарка, повідомила мене, що цю книгу «молотять, б'ють і нею всіляко зневажають» майже щодня, а це висока оцінка для будь-якої книги. Гравці в квідич і уболівальники безумовно отримають задоволення від книги пана Віспа, так само як і читачі, які цікавляться чаклунською історією. Ми удосконалили квідич, і він   удосконалив   нас.   Квідич   об'єднує   відьом   і   чаклунів   всіх   шарів   суспільства,   збираючи   нас   разом   в моменти   веселості,   тріумфу   і   навіть   (для   уболівальників   «Пекучих   Гармат»)   відчаю.   Я   змушений признатися, що мені було важко умовити мадам Пінс розлучитися з одним з примірників, хоч би на день.

«Comic Relief» бореться за допомогою сміху з бідністю, несправедливістю і лихами. Популярні розваги перетворюються на значні суми грошей (174 мільйони фунтів стерлінгів з моменту заснування в 1985 —більше тридцяти чотирьох мільйонів ґалеонів). Купуючи цю книгу — а я раджу вам купити її, оскільки в результаті дуже тривалого читання цієї книги без оплати ви підпадете під злодійське прокляття, — ви також зможете внести свій внесок до цієї магічної діяльності. Я б обдурив читачів, якби сказав, що це пояснення задовольнило мадам Пінс і переконало її передати бібліотечну книгу маґлам. Вона запропонувала декілька альтернатив, як, наприклад, повідомити «Comic Relief», що бібліотека згоріла, або просто зробити вигляд,що я раптово помер, не залишивши вказівок. Коли я сказав, що я, як і раніше, віддаю перевагу моєму початковому плану, вона неохоче погодилася передати книгу. Не дивлячись на це, в той момент, коли їй представало розлучитися з книгою, самовладання зрадило їй і мені довелося поодинці відривати її пальці від корінця. Хоча я і зняв звичайне бібліотечне закляття, я не можу обіцяти, що всі чари розсіялися: відомо,що мадам Пінс схильна накладати незвичайні заклинання на увірені нею книги. Минулого року я сам в задумливості почав щось малювати на «Принципах поліморфних перетворень» і в той же момент відчув,що книга б'є мене по голові. Будь ласка, поводьтеся з цією книгою обережно. Не виривайте сторінки. Не кидайте її у ванну. Я не можу обіцяти, що мадам Пінс не накинеться на вас, де б ви не були, і не накладе великий штраф. Все, що мені залишається, — це подякувати вам за підтримку «Comic Relief» і попросити маґлів не намагатися грати в квідич удома — це повністю вигаданий спорт і в нього ніхто, звичайно ж, не грає. Я також хотів би скористатися цією можливістю і побажати «Дружній Калюжі» успіху в наступному сезоні.