FANDOM

Келих вогню - чарівний артефакт, що володіє особливою магічною силою. Призначення цього предмета - обирати з претендентів найкращих представників школи для участі в Тричаклунському турнірі.

1254495698 calice-de-fogo-artesconceituais 1

Обраний учасник Турніру як би укладає з Келихом магічний контракт, який не може бути розірваний: за будь-яких обставин маг, обраний Келихом повинен брати участь в Тричаклунському турнірі

Особливості призначення Редагувати

Процедура обрання проходить наступним чином. Попередньо всі претенденти кидають в Келих шматочки пергаменту зі своїми іменами і назвою школи чаклунства, яку вони представляють. Обмежень немає. В принципі, будь-який чарівник може кинути таку записку. Після закінчення певного терміну (мабуть це добу), Келих вибирає з представників кожної школи кращого претендента. На кілька секунд він викидає стовп полум'я разом із запискою обранця.

Особливості призначення 1994 року Редагувати

В процедуру обрання претендентів на Тричаклунському турнірі в 1994 році були проведені деякі зміни. Було вирішено допускати до участі в змаганнях тільки осіб, які досягли повноліття, сімнадцяти років. Так як ніхто не може накладати обмеження на сам Келих, навколо цього чарівного предмета було окреслено спеціальний коло, самим Албусом Дамблдором. При перетині чарівної лінії будь-маг, який не досяг необхідного віку, відкидався від Келиха, так і не встигнувши кинути заповітний шматочок пергаменту. Однак Келих все ж зумів обвести навколо пальця смертежер Барті Кравч молодший, проник в Гогвортс під виглядом відставного аврора Дикозора Муді. Йому необхідно було, щоб в Турнірі брав участь Гаррі Поттер. Але, по-перше, Поттер неповнолітній, і сам вже точно не буде кидати записку, а по-друге, Келих може і не вибрати його чемпіоном школи. Тоді Барті накладає на Келих вогню заклинання «Конфундус» неймовірної потужності, і чарівний предмет забуває, що шкіл-учасниць всього три. Барті-молодший кидає записку з ім'ям Поттера від якоїсь четвертої школи. Не маючи інших претендентів від цього навчального закладу, Кубок вибирає Гаррі.

В червні 1992 року Волдеморт, сидячи в тілі професора Квірела, проходить смугу перешкод в підземеллі філософського каменю. Одним з випробувань там була партія з зачарованими шахами. Цілком можливо, що Квірел (і Волдеморт) не захотіли витрачати час на виграш у магічних фігур, поспішаючи до Філософському Каменя. У цьому випадку вони могли застосувати закляття потьмарення свідомості, Конфундус, до шахових статуй, змусити їх забути свої завдання і пропустити нежданих гостей без бою. Якщо це було так, і це спрацювало, ту ж ідею Темний Лорд підкинув і Барті-молодшому. Адже очевидно, що план з викрадення Гаррі з-під носа Дамблдора розроблявся досить ретельно. Застосований Конфундус до Келиха Вогню змусив артефакт забути початкові умови і прийняти заявку від гравця якоїсь четвертої школи.

Магічний контракт Редагувати

Скоріш за все між Келихом і вибраним ним Чемпіоном укладається угода, за дією близька до Незламної обітниці. Тобто, при відмові брати участь у Турнірі, маг гине. І цю угоду ніяк не можна скасувати. В іншому випадку Альбус Дамблдор (чудовий маг) і Барті Кравч (за яким стоїть вся міць Міністерства магії) змогли б звільнити Гаррі від цього контракту, тим більше, що участь четвертого Чемпіона провокувало неабиякий міжнародний скандал. Але на все обурення колег-директорів Дамблдор відповідає тільки: «А вам відомий інший спосіб? Буду щасливий почути! »