FANDOM

Кеті Белл (англ. Katie Bell; 1979) - студентка-гріффіндорка, на курс старше Гаррі Поттера, є шкільною подругою
Katiebellinfobox
Анджеліни Джонсон і Алісії Спінет, які старший за неї на рік і також як і вона, грають у збірній Грифіндора з квідичу.

Навчання в Гоґвортсі

На другому курсі Кеті проходить відбіркові випробування, і стає мисливцем факультетської команди з квідичу. У книгах вона згадується тільки при описі ігор в квідич між факультетами та активної ролі в розвитку сюжету не грає.

На шостому курсі міс Белл вступає в Дамблдорову армію, як і вся інша команда Грифіндора.

На сьомому курсі роль Кеті в книзі стає більш активною. З первинного складу команди залишилися тільки Гаррі та Кеті, але на відбіркові випробування Кеті йде як і всі, не бажаючи бути в збірній лише завдяки колишнім заслугам. Вона доводить своє право і далі грати за мисливця.

Випадок з проклятим намистом

На Хеллоуїн, під час вихідних, Кеті відправилася з подругою в Гогсмід . У селі вони пробули недовго: стояла моторошна погода і всі студенти проводили час або в пабах, або в магазинчиках Гогсміда. Кеті з Ліною деякий час побули в «Трьох мітлах» і вирішили повернутися в замок. Перед тим, як вийти на засніжену вулицю, Кеті зайшла в туалет. Там хтось наклав на неї закляття Імперіус і велів пронести в школу згорток, в якому, як потім виявилося, було Прокляте намисто. На всі вмовляння Ліни залишити підозрілий пакет, або розповісти все викладачам, Кеті або не реагувала, або радила подрузі «не лізти не в свою справу». Ліна, чуючи недобре, спробувала відібрати у Кеті її ношу. Смикаючи пакет, подруги надірвали обгортку, і Кеті випадково торкнулася Намиста через крихітну дірочку в рукавиці. Прокляття було настільки жахливим, що секундного дотику дівчині вистачило, щоб опинитися на волосок від смерті.

Які стали свідками цієї сцени Гаррі, Рон і Герміона кинулися на допомогу Ліні. Але і вчотирьох вони не могли спустити Кеті на землю, поки вона сама раптом не впала і не стала кричати і корчитися від болю вже на снігу. Кинувшись за підмогою Гаррі привів Гегріда, який без зайвих слів бігом поніс дівчину в Гогвортс. Звідти Кеті терміново доставили в лікарню Св. Мунго, де дівчина змушена була провести кілька місяців. На жаль, ні того, хто наклав на неї Імперіус, ні того, хто дав їй в руки намисто, Кеті не пам'ятала.

Після Гоґвортсу

Після закінчення школи вона продовжує спілкуватися зі шкільними друзями - Анджеліною, Алісією, Фредом і Джорджем Візлі, а також колишнім капітаном ґрифіндорської збірної Олівером Вудом. З часу участі в діяльності Даммблдорової армії у неї зберігся фальшивий ґалеон, хоча вона давно його не перевіряє. Кеті Белл прибуває в Гогвортс , як тільки отримує звісточку від Невіла, що Гаррі Поттер повернувся і всі піднімаються на боротьбу з режимом Волдеморта. Разом з іншими членами ДА вона бере участь в Битві за Гогвортс.

За кулісами

У перших двох фільмах роль Кеті Белл виконала світловолоса Емілі Дейл, в наступних фільмах Кеті грала Джорджина Леонідас, волосся якої були темними.

У книзі, в кінці кінців, з'ясовується, що в жіночому туалеті «Трьох мітел» «Імперіу с» на Кеті наклала господиня цього пабу, мадам Розмерта. Вона в свою чергу теж була за цими закляттям, накладеним на неї Драко Мелфоєм. У фільмі персонаж Розмерти відсутній, але стає зрозумілим, що Кеті стала жертвою Мелфоя, який дав їй пакет з намистом. Побачивши слизеринця в Великому залі після повернення, Кеті кидає на нього дивний погляд, а Мелфой, злякавшись, що дівчина впізнала його, тікає. Гаррі Поттеру цього достатньо, щоб переконатися в його винності.

Кіноляпи

У фільмі «Гаррі Поттер і напівкровнй принц» Кеті Белл присутній на уроці професора Слизорога разом з Гаррі Поттером, хоча вона на рік старша за нього і повинна бути на сьомому курсі.
У фільмі «Гаррі Поттер і смертельні реліквії: Частина 1» вона присутня в Гоґвортському експресі, хоча на той час вона вже закінчила школу.
У фільмі «Гаррі Поттер і смертельні реліквії: Частина 2», під час промови Невілом про те, що Гаррі загинув не просто так, Кеті стоїть поруч з Шеймусом Фінніганом в шкільній формі грифіндорців, хоча, як було сказано вище, школу вона на той час вже закінчила.