FANDOM

Комісія з реєстрації маглородців - комісія, створена при міністерстві магії в серпні 1997 року, після

Эмблема комисси по учёту магловских выродков

фактичного приходу до влади Волдеморта. Ця організація розглядала особисті справи чарівників, чиє походження викликало сумніви. Всіх маглонароджених засуджували до позбавлення чарівних паличок, а в особливих випадках - до ув'язнення в Азкабані або до поцілунку дементора. Комісія була ліквідована в 1998 році, відразу після загибелі Темного лорда і зміни міністерського керівництва.

Історія Редагувати

Після перевороту, що стався 1 серпня 1997 року Міністерстві магії, до влади прийшов маріонетковий уряд на чолі з Пієм Тікнесі. Фактично справами магічного співтовариства Англії почав заправляти Волдеморт. Всі ключові пости були віддані смертежерам або затятим прихильникам політики «чистокровні чарівники - перш за все». Насильницьким чином стало впроваджуватися громадську думку, що магли не можуть мати чарівних здібностей в принципі, і, отже, все маглонародженні чарівники якимось чином викрали чарівну силу у магів.

Незважаючи на те, що абсурдність цього твердження була очевидна навіть дітям, Міністерство магії розгорнуло широку кампанію по виявленню так званих «маглородців». Чарівники, у яких не було близьких кровних родичів з відомих чарівних прізвищ, повинні були бути позбавлені чарівних паличок. Якщо ж таким маглонароджений був сильний як маг, його треба було заслати в Азкабан, або присудити до поцілунку дементора. Для встановлення статусу кожного конкретного чарівника, чиє походження викликало сумніви, а також визначення подальшої долі такого чарівника, і була створена ця комісія.

Діяльність комісії Редагувати

Ймовірно, всім нечістокровним чарівникам були розіслані анкети з досить безневинними питаннями. Але якщо, наприклад, в графі «заняття батьків» не стояла якась магічна професія, людини викликали на засідання комісії. При обов'язковій реєстрації на вході до Міністерства магії у всіх викликаних відбиралися чарівні палички.

Спочатку до «маглородців» ставилися як до злочинців. У коридорі, де маглородці чекали своєї черги, прогулювалися дементори, в залі засідання дементори літали під стелею, коли маглородець сів у крісло тут же обвивали ланцюги, ніби вина людини була вже доведена ... Головуючий в Комісії Долорес Амбридж отримувала явне задоволення від споглядання заляканої жертви. Сама Амбридж, так само як і ті, що сиділи на балюстраді інші члени комісії, була захищена від впливу дементорів своїм патронусом.

В цей же період почалося видавництво величезної кількості пропагандистської літератури. Так, наприклад, в світ виходить брошура «бруднокровці, і чим вони небезпечні для мирної чистокровної спільноти», написана Долорес Амбридж.

Відомі члени комісії Редагувати

Долорес Амбридж - голова

Корбан Якслі - член комісії

Муфалда Хмелкірк - секретар

Альберт Ранкорн - перевіряючий

За кулісами Редагувати

У фільмі «Гаррі Поттер і смертельні реліквії: Частина 1» в кабінеті Долорес Амбридж Гаррі знаходить особисті справи Артура Візлі, Альбуса Дамблдора, Дикозора, Сіріуса Блека і Герміони Грейнджер. Всі фото в справах, за винятком Артура і Герміони перекреслені з позначкою «Усунений», а справа Грейнджер позначено «Особливо небезпечна».