FANDOM

Кормак Маклаґен (ориг. Cormac McLaggen) студент школи чарівництва Гогвортс з 1990 по 1997.роки

Mclaggen01

Біографія Редагувати

Це великий хлопець. Побачивши його на відбіркових випробуваннях, Гаррі Поттер подумав, що, мабуть, такий плечистий воротар може заступити всі три кільця одночасно. Кормак гарний, самовпевнений, зайнятий в основному собою. Йому здається, що якби він на місці будь-якого іншого, він зробив би його роботу краще, що і стало причиною поразки Грифіндора в злощасному матчі. Не чужий самореклами. Навіть запросивши дівчину на Різдвяне свято, весь вечір буде говорити тільки про себе і свої успіхи.

Кормаку сподобалася Герміона - дівчина спочатку відкидає його залицяння, а потім приймає, але тільки для того, щоб помститися Рону Візлі, до якого живить справжні почуття. Правда, відносини Кормака і Герміони тривали дуже недовго: всього лише один святковий вечір, на який молоді люди прийшли на запрошення професора Слизорога. Прослухавши дві години «урочисту оду» Маклагена самому собі, Герміона постаралася втекти від нестерпного залицяльника. «Гроп поруч з ним - справжній джентльмен», - сказала пізніше про Кормака дівчина.

У Маклагена явні задатки лідера. Керувати людьми він любить. І чекає, що всі навколо будуть від нього в захваті. Якщо цього не відбувається, починає голосно обурюватися. Тому Гаррі був вельми радий, що Кормак показав лише другий результат під час проб на воротаря. На жаль, коли Рон Візлі потрапив до шкільної лікарні, довелося брати на його місце Маклагена. У ці кілька днів Кормак налаштував проти себе всю команду. Він постійно дарував всім накази, повчав, вказував на помилки ... Загалом, поводився так, ніби він капітан, тим самим підриваючи авторитет Гаррі, і не завойовуючи свій власний.

Справа в тому, що Кормак не в змозі адекватно оцінити обстановку, грамотно і, головне, вчасно дати вказівки. Так, він вирвав біту з рук загонича, і почав показувати, як того слід відбивати бладжери прямо під час матчу. Повчаючи інших, він не виконав своєї роботи: ворота залишилися без захисника, а бладжер, відбитий «на показ» Маклагеном, вивів з ладу командного ловця. Ґрифіндорці в тому матчі програли.