FANDOM

Креденцій Бербон[2] (ориг. Credence Barebone) — Також відомий як Аурелій Дамблдор (англ. Aurelius Dumbledore) - чарівник, прийомний син Мері Лу Бербоун, глави Товариства протидії магії Нового Салема. Вважалося, що він син Корвус Лестранж IV від другої дружини Кларисси Але як з'ясувалося в другому фільмі, Лета, яку разом з братом батько відправив в Америку, підмінила дітей, тому що її брат плакав, після чого човен з її справжнім братом тоне. В кінці фільму Гріндевальд повідомляє, що його справжнє ім'я Аурелій Дамблдор і він брат Альбуса Дамблдора. Після прибуття в Америку, служниця віддає Кріденса на усиновлення Мері Лу.

Риси характеру Редагувати

Він неймовірно сором'язливий і менш сильний, ніж його сестри. Креденцій беззахисний перед жорстокістю, яку він відчуває, порушуючи суворі правила Мері Лу Бербон. Саме його самотність допомагає Персевалю Грейвсу маніпулювати ним у власних інтересах.

Магічні здібності Редагувати

Його справжні батьки були чарівниками, за що його і ненавидить прийомна мати. Мері Лу з дитинства піддавала його побоям і образам, що сильно позначилося на його психіці. Володіє величезним і повністю неконтрольованим магічним потенціалом - обскуром.

Можна навіть сказати, що його магічний потенціал вище, ніж у будь-якого з чарівників, адже будучи обскуром, він прожив довше всіх інших (найдовша тривалість життя дітей-обскурів - 10 років) і ледь не зруйнував такий великий мегаполіс, як Нью-Йорк.

Етимологія Редагувати

Слово Credence в англійській мові означає довіру, віру.

Поява Редагувати

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. 'Fantastic Beasts' Character Descriptions Revealed — Entertament
  2. Fantastic Beasts: First look at Ezra Miller's mysterious characterEntertainment Weekly