FANDOM

Кімната смерті (англ. Death Chamber) - кімната у Відділі таємниць в Міністерстві магії, де в центрі на постаменті стоїть древня Арка смерті.

Від центрального майданчика амфітеатром розходяться лави. Арка ніби завішені тонкою прозорою чи тканиною, то чи димом, то чи текучою водою (за романом - чорною рваною завісою). Ця завіса виглядає однаково з обох сторін арки. Але потрапив в неї людина помирає миттєво і безболісно, ​​як від закляття Авада Кедавра. Його тіло не падає з іншого боку, а як би стає частиною завіси. Особливо чутливі люди, як, наприклад, Гаррі Поттер або Луна Лавґуд , що втратили дуже близьких їм людей, чують з арки ледве вловимий шепіт. Для них вона володіє особливою притягує силою.

Можливо, що Арка - прохід між Світом живих і Світом мертвих, свого роду портал, що з'єднує обидва світу. Вважається, що ступив через завісу виявиться в пастці світу смерті назавжди.

ІсторіяРедагувати

У 1996 році одну з битв Другої магічної війни сталося в Міністерстві магії в Кімнаті смерті. Дамблдорова армія з шести чоловік - Гаррі Поттера, Герміони Грейнджер, Рона й Джіні Візлі , Невіл Лонґботом і Луна Лавґуд, прибув до Відділу таємниць для пошуку Сіріуса Блека.

Студенти потрапили в засідку Смертежерів в Залі пророцтв. Борючись, вони в кінцевому підсумку були загнані в кут в Кімнаті Смерті, і програли б, якби не наспіла вчасно допомогу членів Ордена Фенікса.

Борючись із Сіріусом, Белатриса Лестранж , його кузина, наклала на нього паралізуюче заклинання і він, не втримавшись, падає в Арку Смерті і за ним змикається завіса. Вражений Гаррі, все ще не усвідомив, що хрещений загинув, після недовгої сутички з Ремусом Люпином кидається слідом за Беллатрисою

За кулісамиРедагувати

У книзі «Гаррі Поттер і Орден Фенікса» вуаль описується як чорна рвана завіса, що висить в старій кам'яній арці, в той час як в екранізації арка містить напівпрозору пелену, що нагадує дим.
У шостій книзі заявлено, що похорон Дамблдора були першими похоронами, які Гаррі Поттер коли-небудь відвідував. Це пов'язано з тим, що похорон Сіріуса Блека проведені не були, так як його тіло ніколи не поверталося. Імовірно, це вказує на те, що його тіло остаточно покинуло матеріальний план, коли він впав за завісу.
В екранізації битва у Відділі таємниць відбувається тільки в Кімнаті смерті і в Залі пророцтв, в той час як в романі членів Дамблдорової армії переслідували, щонайменше, ще і в двох інших кімнатах.
Джоан Роулінг заявила, що завіса була в Міністерстві магії завжди. Це може означати, що або сам будинок Міністерства було побудовано навколо арки для її вивчення, або воно було якимось чином було переміщено або перебудовано в період свого становлення.
У фільмі Беллатриса вразила Сіріуса смертельним прокляттям Авада Кедавра, яке вбило б його перш, ніж він впав би за завісу. У книзі, проте, це прокляття не визначено, по-видимому, воно було простим приголомшуючим або паралізуючим заклинанням.