FANDOM

Лаванда Браун (англ. Lavender Brown) - однокурсниця Гаррі. Краща подруга Парваті Патіл, що розділяє більшість її інтересів (наприклад, любов до уроків Сивіли Трелоні і перемивання кісточок всім

знайомим).

Біографія

Ранні роки

Лаванда народилася в родині чистокровних чарівників в період з осені 1979 по серпень 1980 року.

Перший курс Гоґвортсу

Лаванда поступила в Гогвортс в 1991 році, тоді ж, як і Гаррі Поттер, її розподілили на факультет Гріфіндор. Вона оселилася в одній спальні з Герміоною Грейнджер, Парваті Патіл, Фей Данбар і ще однієї студенткою і незабаром стала найкращою подругою Парваті. Проте, вона не ладнає з Герміоною.

Другий курс Гоґвортсу

На другому році навчання Лаванда була в числі студентів, присутніх на уроці професора Бінса; тоді вона дізналася про Таємну Кімнату. Лаванда взяла участь в дуельні клубі професора Локарта, і коли професор Снейп роззброїв його, Лаванда підняла його чарівну паличку. Лаванда, як і багато дівчат, була закохана в професора.

Третій курс Гоґвортсу

Лаванда дуже захоплена курсом пророцтва, які веде Сивіла Трелоні. Особливо сильне враження справило на дівчинку пророкування про якийсь трагічну подію, яка відбудеться 16 жовтня. У цей день міс Браун отримала лист з дому, де їй повідомлялося про смерть її кролика на прізвисько Пухнастик. Трохи пізніше вона і її краща подруга Парваті були вражені збулось пророкуванням професорки Трелоні про те, що «один з нас покине нас назавжди напередодні Великодня». У вересні ця фраза прозвучала так, ніби хтось із мешканців Гогвортсу скоро помре; на ділі ж незадовго до Великодня Герміона Грейнджер була так обурена безглуздою в її розумінні тратою часу на уроках віщування, що прямо посеред уроку встала і покинула кабінет професорки Трелоні назавжди.

Лаванда і Парваті, як улюблені учениці Сивіли Трелоні, прекрасно здали іспит з пророцтв. Ймовірно, єдині з усього класу.

Четвертий курс Гоґвортсу

У 1994 році в Гогвортсі відбувся Тричаклунський турнір. Гаррі Поттер був обраний в якості чемпіона. За традицією під час Турніру проводився Святковий бал. Лаванда відвідала його з Шеймусом Фінніганом, швидше за все, як друзі.

П'ятий курс в Гоґвортсі

Лаванда спочатку вірить статтями проти Гаррі Поттера, які з'являються на замовлення Міністерства магії, але пізніше переглядає свої погляди і навіть вступає в Дамблдорву армію

Шостий курс Гоґвортсу

Найбільш повно цей персонаж розкривається в 6 частині, коли після того як поширилися чутки про битву в Міністерстві міс Браун починає кокетувати з Роном Візлі. Спочатку він ніяк не реагує на неї, поки одного разу не бачить, як його сестра Джіні цілується з Діном Томасом. Рон обурюється і починає на неї кричати. У відповідь Джіні нагадує, що Гаррі цілувався з Чо Чанг, Герміона - з Віктором Крумом, і лише він один вважає це чимось жахливим. Після цього Рон відповідає на флірт Лаванди і починає з нею обніматися і цілуватися прямо в ґрифіндорській вітальні на очах у всіх. Вони починають зустрічатися, причому Лаванда називає Рона «Бон-Бон» (англ. «Won-Won»), що його страшно дратує. Як зауважує Гаррі, Рон ніколи в відповідь не називає її «Лав-Лав». Насправді Рон не так захоплений Лавандою, скільки намагається утвердитися в очах своїх товаришів і перш за все - в своїх власних. Цим він сильно зачіпає Герміону, якої давно подобається і до якої сам не байдужий; в свою чергу, Лаванда постійно ревнує Рона до неї. Зрештою Рону набридає одноманітна поведінка його дівчини, і він починає уникати

Lavender-brown-and-miss-selfridge-hooded-top-with-heart-print-gallery

зустрічей з нею. На Різдво 1996 р Лаванда дарує Рону золотий ланцюжок з кулонами, Рону неприємний цей подарунок, він не збирається її носити. Остаточно вони розлучаються лише тоді, коли Лаванда бачить Рона і Герміону разом виходять із спальні хлопчиків (їх супроводжував і Гаррі, але на ньому була мантія-невидимка).

Битва за Гоґвортс

Лаванда серед інших членів ДА бере участь в битві за Гогвортс, падає з перил і непритомніє. На неї намагається напасти перевертень Фенрир Грейбек, але завдяки Герміоні і професору Трелоні Лаванду вдається врятувати від нього.

У фільмі, на відміну від книги, Фенрир вкусив Лаванду, пізніше вона померла від отриманих укусів.

Характеристика

Протягом книг складається враження про Лаванду, як про не дуже розумну і дещо легковажну дівчину. Вона обожнює плітки, хоча і не проклинає про знайомих, не обтяжує себе аналізом вчинків оточуючих і, на жаль, не здатна поки на глибокі почуття.

Вона співчуває скривдженій генеральним інспектором Сивіллі Трелоні, але майже перестає її відвідувати, як тільки в замку з'явився новий викладач віщування, красень-кентавр Фіренсе. Вона не розмовляла з Роном, обіжаючись на якусь дрібницю, напередодні його отруєння, і була обурена, що ніхто не повідомив їй, що її хлопець уже майже добу лежить в шкільній лікарні. Вона оцінює «цікавість» людини тільки по тому, наскільки часто звучить його ім'я в розмовах оточуючих.

Характеристика у фільмах

По-перше, у фільмі «Гаррі Поттер і Напівкровний принц» Лаванда звертаї увагу на Рона ще до початку навчального року, в магазині чарівних приколів, що належить його братам. І якщо мотиви її рішення зустрічатися з Роном у книзі залишаються за кадром, у фільмі вони виражені ясніше.

По-друге, режисер наповнює образ Лаванди тінейджерські дурницями, які дехто вважає проявом справжніх почуттів (сцена з малюванням сердечка на «запітнілому» склі).

Цікаві факти

В екранізації останньої книги, в сцені, в якій Гаррі проходить по Великому Залу після Фінальною Битви, ридаюча Сивіла Трелоні накриває ковдрою мертве тіло і, звертаючись до Парваті, вимовляє: «Вона померла. Померла ». Можливо мова йде про Лаванді (хоча існує фото до фільму, в якому видно, що це Септима Вектор). У сцені, де Герміона бачить, як Фенрир нахиляється над тілом якоїсь дівчини, вона кричить «ні» і заклинанням викидає його у вікно. Після, показують обличчя дівчини - це Лаванда Браун. І хоча на деяких сайтах ім'я Лаванди стоїть у списку загиблих, в тексті роману немає на це ніяких вказівок.

Лаванда згадана як чистокровна чарівниця в інтерв'ю Джоан Роулінг «Гаррі Поттер і я», однак цей матеріал містить ряд суперечностей з текстом романів, тому не може вважатися цілком вірогідним.