FANDOM

"Листи від нікого" (англ. The Letters from No One) — третій розділ книги "Гаррі Поттер і філософський камінь". Дія відбувається наприкінці липня 1991 року. Гаррі Поттер відсидів своє покарання у комірчині після випадку з боа-конструктором, почались літні канікули. В центрі історії — листи, які невідомі почали кожен день надсилати Поттеру.

Сюжет Редагувати

За інцидент зі змією Гаррі просидів у комірчині до початку літніх канікул. Не бажаючи зіштовхуватися зі зграєю свого кузена, хлопець намагається якнайменше сидіти вдома, тинаючись по сусіднім кварталам. Душу йому гріє лише той факт, що тепер з вересня він і Дадлі почнуть ходити до різних шкіл: його віддадуть до місцевого "Стоунвол-Гаю", а Дадлі до елітного "Смелтінґсу".

Одного ранку Дурслям принесли пошту. Серед листів, за якими пішов Гаррі, один був адресований юному Поттеру, з печаткою Гоґвортсу. Дадлі поспішив видерти його з рук Гаррі, передавши батькові. Єдине, що встиг прочитати Гаррі — всього лише адресу на конверті:

Вернон та Петунія занепокоїлись тим, що невідомі їм люди знають навіть, де саме спить їх племінник. Сподіваючись, що більше подібного не повториться, Дурслі приймають рішення віддати Гаррі колишню спальню Дадлі, однак це не допомагає й листи продовжують інтенсивно надходити, тепер вже по декілька екземплярів в день. Перекриття поштового вічка, забивання дошками усіх щілин — марно! Спроби Гаррі отримати хоча б один теж не вдаються, оскільки Вернон чатує біля шпарин. Листи з'явились у яйцях, а потім з-півсотні вилетіло з каміну. Наляканий та злий, Вернон збирає дружину, сина та племінника, відправившись автівкою мандрувати країною, намагаяючись втекти під листів. Ввечері геть стомлені Дурслі разом з Гаррі зупиняються у готелі, проте листи знаходять їх і там. Тоді Вернон відвозить родину до халупи у скелі посеред моря, куди можливо тільки доплисти. Відбувається це якраз напередодні дня народження Гаррі. Посеред ночі будиночок здригнувся від стуків нежданого гостя...