FANDOM

Лудовік "Лудо" Беґмен (англ. Ludovic "Ludo" Bagman) — англійський чарівник і колишній працівник Міністерства магії. За час роботи в Міністерстві піднявся до посади керівника відділу магічних ігор і спорту. Відомий своєю манією до азартних ігор і виступами в команді "Ос із Озборна" і збірній Англії з квідичу.

Біографічні відомості Редагувати

Перша магічна війна Редагувати

Після зникнення Волдеморта Лудо Беґмен був притягнутий Радою магічного права до відповідальності за передавання важливої інформації Міністерства магії смертежеру Авґустусу Руквуду. Однак на судовому засіданні Беґмен стверджував, що гадки не мав щодо причетності Руквуда до Волдеморта. Руквуд був добрим другом його батька, а тому Лудо вважав, що збирає відомості для своїх. Бартеміус Кравч виніс питання ув'язнення на голосування присяжних, але ніхто не виступив за арешт. Беґмен був визнаний невинним і відпущений на свободу. Всім було відомо про легковажність юнака і про те, що йому дещо клепки бракувало, а тому сумнівів у правдивості свідчень не виникло. Більше в темних справах його не звинувачували. 

Кубок світу з квідичу Редагувати

Незабаром Лудо почав офіційно працювати в Міністерстві у відділі магічних ігор і спорту, з часом отримавши посаду голови відділу. 

У 1994 році він приймає участь в організації Кубка світу з квідичу в Англії, однак геть не дбає про антимаґлівські заходи безпеки: не маскується, на весь голос розмовляє про чарівні атрибути перед маґлівським розпорядником наметового містечка. 

При знайомстві з дітьми Візлі Беґмен, відомий своєю схильністю до азарту, пропонує зробити ставки на назріваючий матч збірної Ірландії і Болгарії. Близнюки Фред і Джордж із задоволенням ставлять тридцять сім ґалеонів, п'ятнадцять серпиків і три кнати, а надодачу фальшиву чарівну паличку. Неочікувано, після чемпіонату Беґмен стає банкрутом і намагається позбутися проблем з боргами шляхом збуту золота леприконів, яке має властивість з часом зникати. Після завершення фіналу в нього виникли проблеми з гоблінами: він позичив велику суму в них, але повертати не поспішав. Жадібні до теми грошей гобліни загнали бідолаху в кут в лісі і забрали усі збереження, що той мав з собою. 

Тричаклунський турнір і гобліни Редагувати

З огляду на займану посаду, Беґмен був призначений одним з організаторів і суддів Тричаклунського турніру, що саме проходив у Гоґвортсі. Разом з Барті Кравчем Лудо працює над безпекою турніру. Але і в школі на слід Беґмена вийшли гобліни за залишками заборгованого. Між тим, Фред і Джордж зрозуміли сутність золота, яке їм наспіх впарив Беґмен. Близнюки люб'язно протягом навчального року намагалися вийти на контакт з ним, проте Лудо не бажав вирішувати питання. Врешті-решт, близнюки дістали його: Лудо відкрито відмовляється повертати гроші, мовляв, вони ще занадто юні для подібних авантюр. Зкривджені, Фред і Джордж вирішили підняти це питання в Міністерстві. 

Беґмен бажає допомогти Гаррі Поттеру, несподівано ставшому четвертим учасником турніру, порадами щодо змагать, звертаючись до хлопця перед кожним з етапів, але Гаррі делікатно відмовляється від пропозиції, не вважаючи це запотрібне. Лудо хотів розплатитися з гоблінами грошима, які б підняв ставкою на перемогу Поттера в турнірі, а будучи одним із суддів — ставить Гаррі найвищі бали. Поттер дійсно переміг, вийшовши з фінального лабіринту разом з тілом Седріка Діґорі, однак хитрі гобліни відмовилися зараховувати ставку, оскільки, на їх думку, перемогли обидва, а Беґмен ставив лише на одного. Відразу після закінчення третього етапу турніру збентежений Лудо подався в біга. Після, про долю Беґмена не згадується, однак його зневажливе ставлення до гоблінів коштувало Ордену Фенікса зусиль привернути їх на свій бік.     

Особистість Редагувати

Відомий своєю слабкістю до азартних ігор, через що отримав великі проблеми, потонувши в боргах. Поза межами азарту, щирий, веселий, енергійний і невтомний працівник Міністерства, Лудо визнає свої вади і молодиком у суді без зайвих слів зізнається у власній легковажності.