FANDOM

Лілі Луна Поттер  (англ. Lily Luna Potter) - напівкровка, молодша дитина і єдина дочка Гаррі Поттера і

D3d08838-92b7-4ab1-96c1-14c369c44d60

Джіні Поттер. У неї є два старших брата, Джеймс і Альбус. Свої перше і друге ім'я Лілі отримала, відповідно, в честь бабусі Лілі Поттер і доброго друга сім'ї Луни Лавґуд.

Біографія Редагувати

Лілі Луна Поттер народилася в сім'ї Гаррі та Джіні Поттерів. Вона - третя і наймолодша дитина, а також єдина дочка в сім'ї. Лілі приблизно на два роки молодша за свого брата Альбуса, який, в свою чергу, мінімум на рік молодший за Джеймса.

У 2017 році вона відправляється з батьками на вокзал Кінгс-Крос, щоб проводити братів і кузину Розу Візлі на Гоґвортський експрес. Сама Лілі ще занадто мала, їй всього 9 років, щоб відправитися в Гоґвортс. Вона поводиться багато в чому так само, як вела себе її мати Джіні під час першого відправлення в Гоґвортс Гаррі і Рона: збуджено і нетерпляче.

Лілі і Хьюго Візлі - ровесники, і через два роки їм належить разом відправитися в школу чаклунства. Обом не терпиться, і поки вони розважають себе міркуваннями про те, на який факультет краще всього потрапити при розподілі.

Зовнішність і характер Редагувати

Лілі описана як рудоволоса дівчинка. З трьох дітей Поттерів тільки Альбус успадкував зелені очі бабусі, тому у Лілі колір очей швидше за все мамин: яскраво-карий. З трьох дітей Лілі кольором волосся більше всіх схожа на нащадка родини Візлі, а рисами обличчя - на бабусю по батькові, в той час як брати більше пішли в батька.

Характер Лілі багато в чому схожий на характер її матері. Вона дуже заздрить братам, які вже можуть відправитися в Гогвортс, зовсім як Джіні в 1991 році, коли останній з її братів виїхав. На вокзалі вона плакала і хотіла піти в школу разом з братами, тобто вела себе так само поводилася її матір свого часу. Однак, на відміну від Джіні в її віці, Лілі не дуже боязка дівчинка: вона досить товариська, у неї хороші стосунки з Хьюго Візлі, з яким вони розмовляють про факультети Гогвортсу. Судячи з цієї ж бесіди, Лілі дуже емоційна. Не позбавлена ​​дівчинка і романтичності (судячи з її реакції на новину про поцілунок Теда і Виктуар).

Взаємовідносини Редагувати

465px-Lily with her paretns

Батьки Редагувати

Лілі, судячи з усього, досить прив'язана до батьків. На матір вона схожа як зовні, так і за характером. Мабуть, вона дуже близька і батькові - саме Гаррі втішає на вокзалі дочку.

Брати і кузени Редагувати

Джеймс, будучи великим жартівником, любить жартувати над молодшими братом і сестрою. Однак у Лілі з ним досить теплі відносини. У фільмі саме на його візку з багажем Лілі їде до бар'єра між маглівським Кінгс-Крос і магічною платформою 9 і 3/4.

Досить близькі стосунки у Лілі і з кузенами Хьюго і Розою (що не дивно: їх батьки - найкращі друзі). Дуже любить Лілі і Теда Люпина, мрійливо повідомляючи у відповідь на новину про його стосунки з Виктуар, що якщо вони з Виктуар одружаться, Тед по-справжньому стане членом їх сім'ї.

Етимологія Редагувати

Ім'я «Лілі» утворено від назви квітки, який є символом чистоти і невинності. Зокрема, лілії часто асоціюють з Дівою Марією. Один із сортів цієї квітки навіть називається «Madonna lily».

У грецькій міфології лілії пов'язані з Музами і богинею Герой.

На китайському «Lily» - гра слів «закохані навічно», а квіти лілії, за китайським повір'ям, здатні відвертати зло.

«Луна» (в оригіналі саме так звучить ім'я Луна Лавґуд) на латині - «Luna», супутник Землі.

«Луна» також ім'я Стародавньої Римської богині Місяця, матері Мена, п'ятдесяти богинь, що втілюють фази місяця, які римляни використовували для відліку часу. У деяких міфах вона також є матір'ю Немейского Льва.

Поттер - вельми поширена в Великобританії прізвище. Як і багато англійські прізвища, походить від назви ремесла. В даному випадку - гончарного.

Цікаві факти Редагувати

У фільмі «Гаррі Поттер і смертельні реліквії: Частина 2» роль Лілі Поттер виконує Дафна Де Бейстегуй.

Лілі - перша дитина Гаррі, представлений в епілозі.

Вона - єдина дитина Поттерів, названий на честь досі живої людини (Луна Лавґуд донині живе, в той час як Джеймс, Сіріус, Альбус, Северус і Лілі спочивають з миром).

Лілі - перша дівчинка, яка народилася в сім'ї Поттерів протягом декількох поколінь. Її мати, Джіні Поттер (уроджена Візлі) була першою дівчинкою, яка народилася за багато поколінь в сім'ї Візлі.