FANDOM

Марієтта Еджком (англ. Marietta Edgecombe) - студентка-рейвенкловка, на курс старше Гаррі Поттера. Мати Марієтти працює в Міністерстві магії, в Відділі магічного транспорту.

Біографія Редагувати

На перше засідання Дамблдоровох армії Марієтта потрапила випадково, просто за компанію з Чо Чанг, яка її вмовила. Їй дуже не хотілося ставити свій підпис на сувої-списку ДА. Недарма вона кинула на Чо незадоволений погляд. Мабуть, пізніше Марієтта довго металася між боргом перед товаришами по ДА і боргом перед Міністерством, в якому працює її мати.

В результаті вона прийшла до Долорес Амбридж, вирішивши розповісти їй все про Дамблдорову армію. Закінчити розповідь про нелегальну організацію їй завадило прокляття Герміони Грейнджер, наведене на список ДА. Марієтта тільки встигла сказати, що така організація є, і члени її збираються в Кімнаті на вимогу.

Герміона нікому не сказала, що людина, яка розголосила таємницю ДА, покриється моторошними фурункулами, які складуться в слово «ябеда» (англ. «Sneak»). Побачивши своє обличчя в дзеркалі, Марієтта просто оніміла від жаху.

Не знаючи, що ще їй загрожує, якщо вона буде продовжувати говорити, дівчинка замовкла на півслові. Під час допиту в кабінеті директора Кінгслі Шеклбот, член Ордена Фенікса, непомітно змінив пам'ять Марієтти. Після цього ні Амбридж, ні прибулий в Гогвортс Міністр магії Фадж не змогли витягнути з Марієтти ні звуку.

Навіть через рік дівчинка змушена була накладати на себе густий шар косметики, щоб приховати ганебний напис.

Етимологія Редагувати

Марієтта - жіноче зменшувальне ім'я, змінений від імені Марія. Воно дослівно означає «трохи гіркий».

Еджком (Edgecombe) - змінене написання англійської прізвища «Edgcumbe». Так само Edgecombe County - назва округу Еджкомб в американському штаті Північна Кароліна, названого в честь першого барона Річарда Еджкомба (англ. Richard Edgcumbe, 1680-1758), члена парламенту з 1701-1742 рр., Лорда казначейства і генерального підскарбія для Ірландії.

За кулісами Редагувати

В екранізації роль Марієтти не так значна - вона лише приходить на зібрання ДА з Чо Чанг. Саме Чо стає зрадником: вона розповідає Амбридж про Дамблдорову армію під дією Сироватки правди, і не отримує ніяких наслідків у вигляді прищів на обличчі.