FANDOM

Махоутокоро (англ. Mahoutokoro) — японська школа магії. Студентами школи цінуються палички з вишневого дерева. Такі палички там вважаються особливо престижними.

Опис Редагувати

Махоутокоро приймає студентів віком від семи років (хоча їм не надається пансіон, поки їм не виповниться одинадцять). До цього часу такі денні студенти, діти-чарівники, літають туди і назад по своїх домівках кожен день на спинах зграї величезних буревісників.

Багато прикрашений і вишуканий палац Махоутокоро виконаний з білого нефриту і стоїть на найвищій точці «безлюдного» (на думку маглів) вулканічного острова Мінамі Іводзима.

Студентам, коли вони вступають до школи, вручають зачаровані мантії, які виростають в розмірах разом з учнями, і які поступово змінюють колір, в залежності від збільшення вченості того, хто їх носить, починаючи від блідо-рожевого і стаючи (якщо вищий рівень майстерності досягається в кожному магічному предметі) золотим. Якщо мантії біліють, це ознака того, що студент зрадив японському кодексу чарівника і перейняв незаконну практику (яку в Європі називають «Темної» магією) або порушив Міжнародний статут про секретність. «Білий» - це жахлива ганьба, який призводить до миттєвого виключення зі школи і судового процесу в японському Міністерстві магії.

Репутація Махоутокоро спирається не тільки на свою вражаючу академічну доблесть, а й на видатну репутацію в квідич, який, як свідчить легенда, був привнесений до Японії століття назад компанією відчайдушних студентів Гогвортсу, яких віднесло з курсу під час спроби обігнути земну кулю на неадекватних мітлах, які абсолютно не відповідають вимогам подібних перельотів. Врятовані групою чарівного персоналу школи Махоутокоро, які спостерігали за рухом планет, вони залишилися в якості гостей на досить довгий час, щоб навчити своїх японських колег азам гри, той крок, про який вони згодом пошкодували. Кожен член японської команди з квідичу та поточного переможця Ліги Чемпіонів ( «Тоехасі тенгу») приписує свою майстерність виснажливим тренуванням, які проводилися в Махоутокоро, де вони практикувалися над іноді бурхливим морем в штормових умовах, змушені стежити не тільки за бладжерами, але також і за літаками з маглівської авіабази на сусідньому острові.

Студенти Махоутокоро традиційно беруть участь в Чемпіонатах світу з зіль

Етимологія Редагувати

Слово «Махоутокоро» складено з двох японських слів: 魔法 (махо), що означає «чари», «чаклунство» і 所 (Токоро), що означає «місце», «точка».