FANDOM

Маєток Мелфоїв (англ. Malfoy Manor) - старовинний особняк і ділянка землі з парком в Уилтширі, що

-HP7A-TRL2-0446

належить старому роду Мелфоїв і переходить з покоління в покоління.

Територія Редагувати

До маєтку веде широка під'їзна дорога, обсаджена живоплотом. На вході стоять високі ковані ворота з чавунною решіткою

Усередині доріжка по обидва боки обсаджена густими тисами, за ними знаходиться фонтан. За живоплотом розгулює білий павич.

Будинок Редагувати

Чотириповерхова будівля з невеликими баштами, розташованими симетрично

Маєток облаштовано цілком класично. Всередині є великий зал, де в 1997 році збиралися смертежери. Будинок обставлений шикарними меблями.

В оповіданні згадується про велику трапезну, в якій знаходився довгий стіл, де було достатньо місця приблизно для двох десятків людей. Не йдеться про кількість спалень, але їх явно досить, щоб смертижери не тулилися в коридорах. Також в будинку є досить велике підземелля. Цілком ймовірно, воно задумувалося як в'язницю (наявність міцних дверей і антімагіченого захисту говорить про первинне призначення підвалу).

Історія Редагувати

Земля в графстві Уїлтшир, на якій побудований особняк, була дарована Арманду Малфою королем Англії Вільгельмом I, в XI столітті за вірну дружбу і, ймовірно, магічне сприяння в завоюванні Англії.

З давніх часів будинок передавався у спадок в чистокровній сім'ї Мелфоїв. Ним володіли такі відомі члени сім'ї як Брутус Мелфой, Абраксас Мелфой, Луціус Мелфой і Драко Мелфой, який, можливо, згодом передав будинок своєму синові Скорпіусу Мелфою.

Після Першої магічної війни Луціус Мелфой зберігав в підвалах маєтку темні артефакти, за які міг отримати навіть термін в Азкабані.

Маєток було використано, як штаб-квартира Лордом Волдемортом і смертежерами під час Другої Магічної Війни, попри невдоволення подружжя Мелфоїв. Там, на другому поверсі, в трапезній, була убита професор маглознавства Чаріті Бербідж через те, що стверджувала на уроках, що магли майже не відрізняються від магів.

У підвалах маєтку, колишніх, ймовірно за тих давніх днів темницями, в 1997-98 роках тримали ув'язнених чарівників, схоплених або викрадених за наказом Волдеморта. Завдяки Добі Гаррі Поттер зміг організувати втечу в'язням.

Після війни Мелфої знову відчули себе повними господарями родового гнізда.