FANDOM

Мелфої (англ. Malfoy family) - древній рід чистокровних чарівників, багатий і аристократичний.

Представники роду хизуються своєю чистокровністю і старанно вимазують зі свого родового древа всіх, хто цю чистокровність «зрадив». Мелфої перебувають у родинних стосунках з іншими чистокровними прізвищами: Блек, Креб, Беркс, Лестранж і т. д.

Девіз: Чистота завжди здобуде перемогу (лат. Sanctimonia vincet semper).

Родовий маєток Мелфоєї в Уілтширі - багата аристократична садиба. Вона була обрана як штаб-квартира смертежерів після останньої їх масової втечі з Азкабану. У свій час садибу вшанував своєю присутністю сам Волдеморт. І не забув перетворити її в місце тортур і страт своїх супротивників.

Історія Редагувати

Прізвище Мелфой походить від старо-французького і означає «віроломство». Як і багато інших прабатьків благородних англійських сімей, чарівник Арманд Мелфой прибув до Великобританії разом з Вільгельмом Завойовником за часів вторгнення нормандської армії.

Надаючи таємні, підозрілі (і, майже напевно, чарівні) послуги Вільгельму I, який став королем Англії, Мелфой отримав кращу ділянку землі в графстві Уїлтшир, захоплений у місцевих поміщиків, на якому його нащадки жили протягом десяти наступних століть.

Їх підступний предок Арманд втілював в собі багато якостей, які відрізняють сімейство Мелфоїв і до цього дня. Мелфої завжди мали репутацію, на яку натякає їх не зовсім приємне прізвище, безпринципних людей, що шукають спокусливої влади і багатства всюди, де їх тільки можна знайти. Незважаючи на свою пристрасть до чистокровності і тверде переконання в перевазі чарівників, Мелфої проте в разі потреби не гребували лестити і підлабузнюватися перед маглами. Результатом є те, що вони одні з найбагатших чарівних сімей Британії. Згідно багаторічним чуткам (хоча і не доведеним), на протязі століть сім'я успішно без особливого інтересу займалася маглівською валютою і активами. За сотні років вони змогли розширити свої земельні володіння в Уїлтширі, приєднуючи землі сусідів маглів, що додало скарби і твори мистецтва маглів до їх постійно розширюється колекції.

Історично склалося, що Мелфої проводили велику відмінність між бідними маглами і маглами, що володіли багатством і владою. До введення Статуту про секретність в 1692 році родина Мелфоїв була вхожа в знатні маглівські кола, тому вона виступила проти цього закону, посилаючись на те, що позбудеться цієї приємної сфери суспільного життя. Хоча наступні покоління різко заперечують цей факт, але є підстави припускати, що перший Луціус Мелфой I був претендентом на руку Єлизавети I , правда, його спроба одруження не увінчалася успіхом. І все ж деякі історики-чарівники стверджують, що подальший опір шлюбу у Єлизавети I виник через прокляття Мелфоя.

Керуючись тим самим почуттям самозбереження, яким продиктовані всі дії Мелфоїв з плином віків, після прийняття Статуту про секретність члени сім'ї порвали всі відносини з маглами, розсудливо розсудивши, що в такому випадку подальші протести приведуть до віддалення від нової влади: щойно створеного Міністерства Магії. Мелфої, немов зробивши різкий розворот, стали активно підтримувати Статут, роблячи це більш завзято, ніж початкові прихильники цього закону і навіть заперечуючи, що коли небудь спілкувалися (а вже тим більше вступали в шлюб) з маглами.

Величезне багатство Мелфоїв забезпечило їм значний (що багатьох обурювало) вплив в Міністерстві протягом декількох поколінь, хоча жоден Мелфой не прагнув до ролі міністра магії. Про сім'ю Мелфоїв часто говорять, що ви ніколи не знайдете їх на місці події, хоча їх відбитки пальців можуть бути на всій паличці, причетної до злочину. Незалежно багаті, без необхідності заробляти на життя, вони взагалі вважали за краще роль невидимих ​​володарів (, в руках яких зосереджена реальна влада), які раді, щоб інші звалили на себе велику і невдячну роботу, а також взяли на себе відповідальність за невдачі. Вони допомагали фінансувати багато виборчі кампанії своїх привілейованих кандидатів, які (передбачається) включали в себе плату за брудну роботу, наприклад зачакловування опозиції.

До всіх маглів, які не могли запропонувати їм коштовності або владу, Мелфої ставилися з непідробним презирством, і це призвело до доктрини про чистої крові, яка, здавалося, протягом декількох років двадцятого століття була їх найбільш підходящим джерелом безперешкодної влади . З введенням Статуту про секретність жоден з Мелфоїв не вступав в шлюб з магламми або маглородцями. Однак родина цуралася дещо небезпечної практики укладати шлюб з нечисленним оточенням чистокровних чарівників, оскільки такі союзи були ослабленими і неврівноваженими, чого не можна було сказати про невелике число сімей фанатиків, наприклад, Гонтів і Лестранж, і в родинному дереві Мелфоїв з'являється кілька напівкровок.

Відомими Мелфоями минулого були: Ніколас Мелфой, що жив в чотирнадцятому столітті. Він, як вважають, розправився з багатьма примхливими маглами-орендарями під виглядом чуми; Септімус Мелфой - дуже впливова людина в Міністерстві в кінці вісімнадцятого століття (багато хто стверджує, що міністр магії Анктуоус Осберт був не більше ніж маріонеткою в його руках); і Абраксас Мелфой, якого багато хто вважає частиною таємної змови, жертвою якого став перший маглонароджений міністр (Ноббі Лич), який пішов зі свого поста достроково в 1968 році (проти Мелфоя не знайшлося жодного доказу).

Син Абраксаса, Люціус, став відомий як один з смертежерів Лорда Волдеморта. Він уникнув в'язниці після обох провальних спроб перевороту з боку Волдеморта. У перший раз він стверджував, що знаходився під закляттям Імперіус (хоча багато хто знав, що він просив заступництва високопоставлених чиновників в Міністерстві). Вдруге він дав свідчення проти смертежерів і допоміг схопити багатьох послідовників Волдеморта, які намагалися сховатися. Його сина, Драко, під час Битви за Гогвартс врятував Гаррі Поттер. В даний час Драко з сім'єю живе в своєму маєтку в графстві Уїлтшир.

Відомі представники роду Редагувати

Арманд Мелфой (XI століття): перший з Мелфоїв, який прибув до Англії з Вільгельмом Завойовником.

Ніколас Мелфой: розправився з багатьма примхливими маглами-орендарями під виглядом чуми.

Луціус Мелфой I (XVI століття): був претендентом на руку Єлизавети I, правда, його спроба одруження не увінчалася успіхом.

Брутус Мелфой (XVII століття): впливовий чарівник минулого, видавець антімаглівского журналу «Войовничий чаклун».

Септімус Мелфой (XVIII століття): дуже впливова людина в Міністерстві в кінці вісімнадцятого століття.

Абраксас Мелфой (ХХ століття): батько Луціуса і друг Горація Слизорога

Луціус Мелфой: син Абраксаса, смертежер, один з найбільш наближених до лорда Волдеморта

Нарциса Мелфой (Блек): дружина Луціуса.

Драко Мелфой: син Луціуса і Нарциси, смертежер.

Асторія Мелфой (Грінграсс): дружина Драко.

Скорпій Мелфой: син Драко і Асторії.