FANDOM

Меропа Редл (уроджена Гонт) (англ. Merope Riddle (née Gaunt)) - чистокровна чарівниця, дочка Ярволода Гонта і сестра Морфіна Гонта, дружина Тома Редла старшого і мати Волдеморта.

Біографія

Походження і ранні роки

Гонти - древня магічна сім'я. Свій рід вони ведуть від Салазара Слизерина і від середнього з братів Певерелів, Кадма. В цьому повністю впевнений батько Меропи Ярволод. Великі предки і чиста кров - єдиний капітал цього жебрака сноба. Тому, коли дочка не виявила видатних магічних здібностей, це розлютило і без того не відрізнявся доброю вдачею татуся. При кожній нагоді він докоряє її і насміхається над недотепою. Ні про яку батьківську любов не йшлося. Приниження дочки доставляє Ярволоду похмуре задоволення. Нічого не відомо про матір Меропи. Не підлягає сумніву лише одне: вона була чистокровною чарівницею. Невідомо і коли вона померла, залишивши Меропу і Морфіна на піклування старого чоловіка. Живе в брудній халупі, не отримавши від народження ні грама краси, що не виправдала надій норовливого батька, позбавлена ​​хоч якийсь краплі любові, дівчинка росте зовсім забитою. І коли вона закохується в красеня Тома Редла старшого, сина місцевих власників, у неї немає і тіні надії на взаємність. Але тут втрутився Його Величність Випадок.

Кохання і заміжжя

Побачивши, як Меропа задивляється на красеня-магла, Морфін, її брат, який успадкував і батьків характер, і його зарозумілість по відношенню до не-магів, і його непогані магічні таланти, вирішив провчити «вискочку». Напад на магла звернуло на себе увагу Відділу магічних законів. Спочатку міністерські працівники посилають до Гонтів сову, а потім - і свого представника. Ярволод і Морфін влаштовують йому такий прийом, що змушують втрутитися в справу аврорам. Обидва Гонти, батько і син отримують різні терміни ув'язнення в Азкабані. Меропа залишається в будинку одна. Тепер, коли її ніхто не смикає і не принижує, вона відчуває себе впевненіше і в побуті, і в магії. Вісімнадцятирічна злиденна поганенька ухитряється напоїти Тома Редла-старшого любовним напоєм власного приготування. Зачарований Том тікає з дому з Меропою, одружується з нею і якийсь час вони живуть разом. Завагітніла Меропа, мабуть, загордився, що тепер, коли вона чекає дитину від Тома, він уже нікуди не дінеться. А може, їй захотілося справжньої любові, а не того сурогату, який дарує любовне зілля. Невідомо, що саме стало причиною, але результат був один: Меропа перестала давати чоловікові Амортенцію, і він буквально прозрів. Навіть і більш благородна людина, ніж Том Редл-старший не зміг би пробачити того, що його використовували, грали з ним як з лялькою. І побачив все в правдивому світлі Реддл не залишився з Меропою ні заради неї самої, ні заради майбутньої дитини. Вважаючи себе вільним від будь-яких зобов'язань (адже ним маніпулювали, все, що сталося в останні місяці його життя, сталося повз його волі - чудове виправдання для охочого самоусунутися), Том повертається до батьків, абсолютно викинувши Меропу з голови. Думка про те, що майбутня дитина, його дитина, яка, що б там не було, ні в чому не винна, кинута таким чином напризволяще, жодного разу не відвідала Реддла.

Залишена без засобів до існування, зломлена відходом Тома, Меропа втрачає будь-яке бажання займатися магією. Досягнувши краю злиднів, вона продає єдину цінну річ, якою володіє: Медальйон Слизерина. Містер Берк, власник крамниці Борджин і Беркес, дав їй за цей воістину безцінний артефакт всього лише 10 галеонів.

Народження сина і смерть

Остання мета в житті Меропи - дати життя дитині Тома. Це ще якось утримує її на цьому світі. І в самий останній день 1926 року, 31 грудня, вона відчуває довгоочікувані пологи. З останніх сил добирається вона до якогось магловского притулку і, прийнята жалісливими сестрами милосердя, народжує. Останнім бажанням Меропи було те, щоб син виявився схожим на батька. Мабуть, це заповітне бажання здійснилося навіть більшою мірою, ніж хотіла нещасна: хлопчик успадкував не тільки фізичну красу Тома Редла-старшого, а й його душевну черствість. Меропа ще встигла дати ім'я синові: «Том» - на честь його батька, «Ярволод» - на честь свого, а також прізвище «Реддл», яку дитина могла носити по праву, як всякий народжений у законному шлюбі. Виконавши, як їй здавалося, свій борг, Меропа дала смерті взяти над собою владу. У неї не було ні сил, ні бажання жити далі навіть заради сина.

Зовнішність

Завдяки великій кількості споріднених шлюбів Гонти не могли похвалитися приємною зовнішністю. І Меропа не стала винятком. У неї були тьмяне, мляве волосся і негарне бліде обличчя з грубими рисами. Очі в неї були темні і так само, як і у брата, косили в різні боки.

Етимологія

Меропа в грецькій міфології - одна з сузір'їв, яка вийшла заміж за смертного.

Прізвище Gaunt означає «кістлявий, витягнутий, худий, похмурий»

Цікаві факти

Можна сказати, що Меропа померла від розбитого серця. Вона відмовилася боротися за своє життя, тому що її чоловік покинув її.

Джоан Роулінг в одному зі своїх інтерв'ю припустила, що якби Меропа вижила і виростила свого сина, то він би, швидше за все, виріс набагато кращою людиною.

У фільмі «Гаррі Поттер і напівкровний принц» говориться, що перстень Ярволод Гонта належав Меропі, а Ярволод і Морфін Гонти при цьому навіть не згадуються. Однак в одній з віддалених сцен фільму «Гаррі Поттер і смертельні реліквії: Частина 1» Гаррі каже Рону і Герміоні, що перстень належав Ярволоду Гонту, а медальйон - Меропі.

Цілком можливо, що Меропа Гонт вміла говорити парселмовою, адже цією же мовою володіли всі її предки і син Том.