FANDOM

Мері Лу Бербон (англ. Mary Lou Barebone) — американський не-маг, що жила в XX столітті в Нью-Йорку. Вона є лідером організації Другий Салем, метою якої було викорінення чарівництва з американських земель.

Біографія Редагувати

Походить з маґлівського роду Бербонів, знаного своєю нетирпимістю до чаклунів і відьом. В якийсь момент Мері Лу стає головою Нового Салемського Філантропічного Товариства. Мала трьох прийомних дітей: Честіті, Кріденса і Модесті. Вчотирьох вони жили в будівлі церкви Других салемців.

Грудень 1926 року Редагувати

Ньют Скамандер зустрічає Мері Лу і її дітей перед входом до Кам'яного національного банку. Вони влаштували мітинг на підтримку свого антимагічного руху. Після полум'яної античаклунської промови вона — за іронією — звертається до чарівника Ньюта і питає, ловець він чи шукач правди? Він відповідає, що, швидше, він загонич і тікає до банку. 

Left pointing double angle quotation mark sh4 Слухайте всі! Почуйте тривожний набат! Смійтеся, якщо здатні! Відьми живуть серед нас! Борімося із ними разом! Заради дітей, заради майбутнього! Right pointing double angle quotation mark sh4

Ленґдон Шоу, який вірив у все це, привів Мері Лу і її дітей в офіс свого батька, Генрі Шоу старшого, сподіваючись, що той надрукує про небезпеку, яку становлять «не такі як вони». Однак газетний магнат не вірить і виганяє Бербонів.

Смерть Редагувати

Наступного дня Мері Лу побачила Кріденса з чарівною паличкою, вона вирішує черговий раз покарати сина, але Модесті заявляє, що паличка належить їй. Тієї ж секунди ремінь вилетів з рук Мері Лу, вона, нічого не розуміючи, намагається підняти його, проте той вислизає, в ту ж мить Кріденс приймає форму Обскуруса і зіштовхує Мері Лу з другого поверху, приземлюється на підлогу вона вже мертвою. 

Зовнішність Редагувати

Мері Лу Бербон була описана як гарна жінка. У Мері Лу було каштанове волосся із зачіскою каре, харизматичне і серйозне обличчя, очі були голубого кольору. Вдягалася як пуританка.

Риси характеру Редагувати

Мері Лу — фанатик. Всім серцем вірячи, що магія — зло, вона спеціально всиновила трьох дітей з магічними здібностями, сподіваючись, що зможе «видавити» з них цю дурість. Втім коли треба вона досить ввічлива. Однак у той же час, жорстокий охоронець дисципліни, навіть дрібне порушення правил її дітьми каралося жорстокими тілесними покараннями. Та попри все це, вона тримає благодійну їдальню, в якій підгодовує знедолених дітлахів (не забуваючи при цьому промить їм мізки античаклунськими промовами)

Поява Редагувати

Примітки Редагувати