FANDOM

Мімбулус Мімблетонія - дуже рідкісна рослина, що виростає в Абіссінії (стара назва Ефіопії, що в

33f58622e047

Північній Африці). На вигляд це - непоказний сірий кактус, у якого замість голок по всьому стовбуру розташовані щось на зразок пухирів. Володіє приголомшливою захисною реакцією: при найменшій небезпеці викидає потужний струмінь смердосоку, субстанція не отруйна, але дуже неприємно пахне, застигає на ворога товстим шаром.

Історія Редагувати

"Гаррі Поттер та орден фенікса".

На п'ятнадцятиріччя Невіл Лонґботом отримав таку рослину в подарунок від двоюрідного дядька Елджі. Він був у захваті від здібностей рослини і добре за нею доглядав.

Вперше Мімбулус Мімблетонія викинула смердосік в Гоґвортському експресі, забризкавши всіх в купе. Особливо сильно сік вилився на Гаррі Поттера, і він пізніше дуже переживав, що постав в такому вигляді перед Чо Чанг.

Назва рослини використовувалося як пароль для входу в ґрифіндорської вітальні в 1995-1996 навчальному році.

"Гаррі Поттер та напівкровний принц".

Рон Візлі засмутився через те, що розповів мадам Розмерти анекдот про стару відьму, цілителя і Мімбулус мімблетонію, то та навіть не посміхнулася. Про цей випадок розповіла Гаррі Герміона Грейнджер, іронізуючи над Роном.