FANDOM

Міністерство магії Великої Британії (англ. British Ministry of Magic) - основне адміністративне установа чаклунів. Основна мета роботи Міністерства - не допустити, щоб магли довідалися про існування чарівників. Але це не єдине, чим займається Міністерство (см. «Структура Міністерства Магії»).

Головним документом, яким оперує Міністерство магії Великобританії, є Статут про секретність, який регулює взаємовідносини магічного і маглівського світів (наприклад, одяг). У Статуті також є стаття 73, яка регулює діяльність, пов'язану з чарівними створіннями магічного світу

Історія Редагувати

Міністерство магії було офіційно засновано в 1707 році. До цього магічним державою керував Рада чарівників. Першим Міністром магії був призначений Доказів Гамп. Коли стало ясно, що після заснування Міжнародного Статуту про секретність чарівники не можуть дотриматися умов належним чином, Гамп заснував Відділ магічних законів, покликаний стежити за порушеннями. Після правління Гампа в наступні 25 років Міністерство вело антімагловскую політику, навіть робилися спроби заборони змішаних шлюбів.

У 1720-их була заснована загальна чарівна в'язниця Азкабан в фортеці на острові, населеному дементорами, згодом спроби знайти еквівалент цього жахливого місця ув'язнення робилися лише одного разу, але Азкабан позбувся дементорів лише в кінці XX століття. В середині XVIII століття спалахували повстання гоблінів, які зміг придушити лише Гесфестус Гор, третій міністр з початку повстань. У 1770-их були викриті чистокровні угруповання, які планували напади на маглів, але вже в 1790-их Міністерство практично управлялося таким чистокровним-радикалом, Септімус Малфоєм.

Приблизно в 1798 році першою жінкою міністром, Артемізії Лафкін, був заснований Відділ міжнародної магічної співпраці, також в її термін у Великобританії був проведений перший в історії Міністерства Чемпіонат світу з квідичу. Однак Відділ магічних ігор і спорту, зараз відповідальний за організацію Чемпіонату, був заснований лише її приймачем, Гроганом Стамп.

В середині XIX століття взаємодія магловского і магічного світу стало помітним, як ніколи: стрімкий технічний прогрес налякав магів, але в чарівний побут були введені деякі неволшебние винаходу (наприклад, Гогвартс-експрес), вважається, що Еванджеліна Орпінгтон, будучи подругою королеви, втрутилася магічно в хід Кримської війни, а наступна міністр магії пішла у відставку через неприязні стосунки до представника британського магловского уряду.

У 1912 році під час Першої світової війни чаклунам було категорично заборонено допомагати на війні маглів, але багато не послухалися і застосовували магію на поле бою. Леонард Спенсер-Мун в 1940-ті займався Другу світову і Першу магічну війни, при цьому налагодивши довірчий контакт з Уїнстоном Черчиллем. У 1962 році був обраний перший маглорождённий міністр магії, Ноббі Лич, його призначення стало потрясінням для чистокровних магів, існує думка, що подальша хвороба Ліча стала наслідком змови. Антімагловскіе настрою піднялися і стали наростати під час маніфестацій за права сквібов, в 1970-их багато чистокровні примкнули до Темного Лорда. Уряд не зробив серйозних кроків, здатних запобігти війні з Волдемортом, війна закінчилася загибеллю темного мага під час спроби вбивства Гаррі Поттера.

Ніхто, крім Албуса Дамблдора і Ордена Фенікса, не міг передбачити відродження ВолдеМорта, що відбулося в 1995 році, який був тоді на посаді, Корнеліус Фадж, наполегливо заперечував це, незважаючи на свідчення Гаррі і попередження Дамблдора. У своєму невірстві Фадж дійшов до крайніх заходів, ввівши в Гогвортс генерального інспектора, покликаного підірвати довіру до директора і хлопчикові-який-вижив. Правда спливла назовні лише в 1996 році, коли відбулося Бій в Міністерстві магії - міністр і деякі чиновники на власні очі побачили Волдеморта.

Фадж був зміщений з посади і на його місце встав колишній мракоборец, Руфус Скрімджер, він готовий був взяти відповідальність за те, що відбувається і робив все можливе для безпеки як чарівників, так і маглів. Напрісер, до прем'єр-міністра маглів був приставлений охоронець, в будинку чарівників були розіслані брошури з інструкціями, як вести себе при зустрічі з небезпечними істотами, які працюють разом з смертежерами і Темним Лордом, в Гогвортсі нарешті не перешкоджали навчання студентів Захисту від Темних мистецтв . Однак Скрімджер не був ідеальним правителем, він відтворив навколо себе ауру діяльності та боротьби, але по суті також замовчував деякі факти, які не заарештовував Пожирачів, не шукав союзників і не хотів визнавати сили Волдеморта.

1 серпня 1997 року Скрімджер був убитий, його місце зайняв Пій товстувата, глава, так званого, "Маріонеткового уряди".

Міністерство магії під режимі смертежерів Редагувати

У 1997 році в період, коли влада перебувала в руках смертежерів, в Міністерстві відбулися помітні зміни, найзначніше з них - установа Комісії з обліку маглівських виродків, що приймає рішення про позбавлення маглонародженних чарівників чаклунських прав, а в деяких випадках і життя